Väsynyt

Rukousaiheet

Väsynyt

ViestiKirjoittaja tadetski » 03. Kesä 2012 22:20

Olen niin väsynyt kaikkeen. Minun elämästä puuttuu ELÄMÄ ja ILO. En ole masentunut, olen vaan ihan hukassa. Ei ole uskovien yhteyttä, enkä oikein osaa heidän parissa ollakaan. On liian paljon aikaa siitä, kun olen ollut mukana srk:ssa. Jos joku vaan jaksaa muistaa minua niin olisin kiitollinen.
tadetski
 
Viestit: 41
Liittynyt: 28. Joulu 2010 23:53

Re: Väsynyt

ViestiKirjoittaja toni t » 03. Kesä 2012 22:36

Isän Jumalan siunausta ja Herran Jeesuksen armoa sinulle rakas tadetski.

Jos vain haluat niin olen valmis tulemaan tapaamaan sinua. :sleep:
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Väsynyt

ViestiKirjoittaja JoKi » 03. Kesä 2012 23:39

Myös minä voisin tulla tapaamaan sinua taikka vaikka sinä minua, jos Jumala suo.
JoKi
 
Viestit: 331
Liittynyt: 22. Loka 2011 18:16
Paikkakunta: Vaasa

Re: Väsynyt

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 04. Kesä 2012 21:38

Jeesuksen Kristuksen Isä ja Jumala.. Emme voi muuta kuin pyytää Sinun armoa ja apua. Itsestään kukaan ei voi löytää ELÄMÄÄ eikä iloa, mutta Sinä Jeesus olet tullut, että meillä olisi elämä ja yltäkylläisyys. Sinä itse olet Elämä. Tule Sinä täyttämään Tadetskin elämä, niin että siitä tulee ELÄMÄÄ; Sinun Elämääsi. Sitäkin pyydän, että Sinun ilosi olisi täydellisenä hänessä.

"Sinä neuvot minulle elämän tien; ylenpalttisesti on iloa sinun kasvojesi edessä, ihanuutta sinun oikeassa kädessäsi iankaikkisesti (Ps.16:11)."

"Sinä teet minulle tiettäviksi elämän tiet, sinä täytät minut ilolla kasvojesi edessä (Apt.2:28)."
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Väsynyt

ViestiKirjoittaja eerika » 27. Kesä 2012 17:43

Jumala Sinua Siunatkoon !! :thumb: :sleep:
Jeesus on Voittaja !
Avatar
eerika
 
Viestit: 153
Liittynyt: 19. Maalis 2011 16:49


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron