Perheeni puolesta

Rukousaiheet

Perheeni puolesta

ViestiKirjoittaja todael » 25. Touko 2012 00:18

Palasin juuri perheeni luota Puolasta -

Pyytäisin rukousta Jeesuksen armoon ja rakkauteen vedoten, että taivaallinen Isä avaisi perheeni silmät näkemään Katolisen Kirkon petoksen ja näin he pääsisivät ulos "pedon selässsä ratsastavan porton" uskonnollisen vallan ja pelon synnyttämästä orjuudesta. Myös vaimoni puolesta rukousta - hän lukee kirjaa italialaisen papin Ojca Pion - http://fi.wikipedia.org/wiki/Padre_Pio - elämänkerrasta, jossa tämä katolinen luostarimunkki saa Stigmata-ilmiön käsiinsä ja jalkoihinsa (Kristuksen haavat) Olemme keskustelleet aiheesta, mutta ilman Jumalan Pyhän Hengen voimaa ei hän voi nähdä totuutta.

Pyydän rukousta, että Jeesus murtaisi nämä uskonnollisuuden henkivallat ja johtaisi vaimoni lukemaan Raamattua, Jumalan Sanaa.

Jeesus rakas - sinulla on valta ja voima, avata meidän silmämme, tehdä parannus ja kääntyä Sinun puoleesi.

Jeesuksen Nasaretilaisen nimessä, Amen.
- todael
todael
 

Re: Perheeni puolesta

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 25. Touko 2012 08:03

*
Minä palasin eilen Kreetalta ja minun täytyisi sanoa että minäkin koin miten Jumala on kaukana siellä Kreetalla.
Hän tuntui etäiseltä ja olin ymmälläni. Se tuntui myös raskaalta hengellisyydeltä enkä tiennyt miksi.
Kun sinun viestiä luin ja tajusin että kyse on henkivalloista. Ja katolinen maa missä ei ole Herran tuntemusta.

Sinun perhettä muistaen rukouksin vaisuliini :prayer4:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Perheeni puolesta

ViestiKirjoittaja toni t » 25. Touko 2012 20:13

todael kirjoitti:Palasin juuri perheeni luota Puolasta -

Pyytäisin rukousta Jeesuksen armoon ja rakkauteen vedoten, että taivaallinen Isä avaisi perheeni silmät näkemään Katolisen Kirkon petoksen ja näin he pääsisivät ulos "pedon selässsä ratsastavan porton" uskonnollisen vallan ja pelon synnyttämästä orjuudesta. Myös vaimoni puolesta rukousta - hän lukee kirjaa italialaisen papin Ojca Pion - http://fi.wikipedia.org/wiki/Padre_Pio - elämänkerrasta, jossa tämä katolinen luostarimunkki saa Stigmata-ilmiön käsiinsä ja jalkoihinsa (Kristuksen haavat) Olemme keskustelleet aiheesta, mutta ilman Jumalan Pyhän Hengen voimaa ei hän voi nähdä totuutta.

Pyydän rukousta, että Jeesus murtaisi nämä uskonnollisuuden henkivallat ja johtaisi vaimoni lukemaan Raamattua, Jumalan Sanaa.

Jeesus rakas - sinulla on valta ja voima, avata meidän silmämme, tehdä parannus ja kääntyä Sinun puoleesi.

Jeesuksen Nasaretilaisen nimessä, Amen.
- todael


Matt.18:19. Taas sanon minä teille: missä ikänä asiassa kaksi teistä sopivat maan päällä; jota he rukoilevat, sen heidän pitää saaman minun Isältäni, joka on taivaissa.

Yhdyn rukoukseesi todael Herran Jeesuksen nimessä.
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Perheeni puolesta

ViestiKirjoittaja pekka » 26. Touko 2012 11:25

Rakas taivaallinen Isämme, auta todaelin perhettä ja auta hänen vaimoaan joka on eksyksissä, tahtosi mukaan. Kiitän sinua Herran Jeesuksen nimessä. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Perheeni puolesta

ViestiKirjoittaja eerika » 27. Kesä 2012 17:44

Rukoillen.
Jeesus on Voittaja !
Avatar
eerika
 
Viestit: 153
Liittynyt: 19. Maalis 2011 16:49


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa