Apua kärsimykseen

Rukousaiheet

Apua kärsimykseen

ViestiKirjoittaja kaijuli » 29. Huhti 2012 18:49

Pýydän esirukousta elämäntilanteeseeni. Olen reilu pari kuukautta sitten tullut jätetyksi uskovan kihlattuni petettyä minua toisen naisen kanssa. Kevään murheisiin kuuluu lisäksi ahdistuneena ajamani kolari ja murtuma, joka ei hoidoista huolimatta parane suunnitellusti. On taloushuolia ja masennusta, kaipaan saada kohdata Herran uudistavalla tavalla ja rohkaistua luottamaan Hänen hyvään tahtoonsa. Rukoilen myös johdatusta elämääni.
kaijuli
 

Re: Apua kärsimykseen

ViestiKirjoittaja todael » 29. Huhti 2012 19:22

Rakas taivaallinen Isä - Sinä olet Paimenemme, Herra tunnet sydämemme tuskan, yksinäisyyden. Me huudamme avuksi Sinua, Poikasi nimessä. Älä anna katkeruuden juuren kasvaa sydämissämme, vaan opeta meitä rakkaudessasi antamaan anteeksi, kuten Sinä olet meille anteeksi antanut.

Tuon tämän sisaren kädet kohotettuina Sinua kohden eteesi ja julistan nimesi tähden - osoita kunniasi ja voimasi Pojassasi tämän sisaren rukouspyynnöissä. Amen.
todael
 

Re: Apua kärsimykseen

ViestiKirjoittaja todael » 30. Huhti 2012 22:16

Kiitos että kuljet kanssamme kärsivällisyyden koulun, ja kun emme jaksa enää itse - kannat Sinä Herra meitä armossasi. Särkynyttä ruokoa et muserra - etkä suitsevaista kynttilän sydäntä sammuta. Uskollisuutesi Herra on rauhamme. Jeesuksen nimessä.
todael
 

Re: Apua kärsimykseen

ViestiKirjoittaja eerika » 01. Touko 2012 17:10

Rakas Jeesus, kiitos ettet jätä Kaijulia yksin vaan kuljet hänen kanssaan jokaisena päivänä ja jokaisen päivän jokaisena hetkenä.

Olen esirukousrintamassa myös.

Jumalan Siunausta !
Jeesus on Voittaja !
Avatar
eerika
 
Viestit: 153
Liittynyt: 19. Maalis 2011 16:49


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa