Muistakaa minua !!!

Rukousaiheet

Muistakaa minua !!!

ViestiKirjoittaja todael » 29. Huhti 2012 17:50

Ovi sulkeutui elämässäni - pyydän rukousta että Herra johdataisi minua armonsa ja rakkautensa nimissä Jeesuksessa Kristuksessa. Pyydän myös rukousta kasvaa kovien elämäntilanteiden keskellä syvempään luottamukseen Herrassa. Uskon kasvaminen Kristuksessa, vaikka olosuhteet ulkonaisesti ovatkin kuin "seinä" vastassa. Rukoustaisteluun asennetta ja syvempään Kristuksella antautumiseen jättäytymistä.

Kiitos, veljet ja sisaret Jeesuksessa. :)

Ps. 139:23 -24 "Tutki minua, Jumala, ja tunne minun sydämeni, koettele minua ja tunne minun ajatukseni. Ja katso: jos minun tieni on vaivaan vievä, niin johdata minut iankaikkiselle tielle."


- todael
todael
 

Re: Muistakaa minua !!!

ViestiKirjoittaja pekka » 29. Huhti 2012 19:26

Rakas Herra Jeesus,
auta todaelia hädässä ja ahdistuksessa.
Sinä tiedät hänen vaikeutensa ja kärsimyksensä,
auta ja armahda häntä
kuten oikeaksi ja hyväksi näet.
Ja vahvista hänen uskoaan
ja anna hänen sydämelleen rauha.

Kiitos Herra Jeesus.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Muistakaa minua !!!

ViestiKirjoittaja eerika » 01. Touko 2012 17:15

Todael, laitan kaksi Sananpaikkaa Sinulle.

Dan. 10:19

Ja hän sanoi: "Älä pelkää, sinä otollinen mies, rauha olkoon sinulle. Vahvistu! Vahvistu!" Ja hänen puhuessaan minulle minä vahvistuin ja sanoin: "Puhukoon herrani, sillä sinä olet minua vahvistanut".

2. Tim. 2:1

Vahvistu siis, poikani, siinä armossa, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.

Herra on Sinua vahvistava tulevina päivinä.
Älä pelkää, usko ainoastaan.
Katso, minä, Sinun Herrasi olen avaava Sinulle väylän kulea, kuljen edelläsi Tienraivaajana ja auraan ja karsin tien, polun, väylän jota saat askeltaa askel askeleelta.
Sinä olet otollinen mies Jumalan suunnitelmiin kohdallasi ja katso, se totetuu.
Herra on oleva kanssasi Pyhän Henkensä voimassa ja viisaudessa.
ja vielä Sinä ihmettelet ja aivan hämmästyt kuinka on Herra uskollinen ja ihmeellinen, ihmeitä tekevä omiensa keskuudessa ja heidän kättensä, suunsa, töidensä kautta.

Jeesus olkoon voimassaan kanssasi, Todael ! :thumb:
Jeesus on Voittaja !
Avatar
eerika
 
Viestit: 153
Liittynyt: 19. Maalis 2011 16:49

Re: Muistakaa minua !!!

ViestiKirjoittaja todael » 12. Touko 2012 00:27

Menetin hakemani työpaikan - koen kovaa ahdistusta asian takia. Koen että valintaan vaikutti se, että olen uskossa Jeesukseen. Haluan pysyä kärsivällisenä ja odottaa Herran aikaa.

Kaiken koetuksen ja käytännöllisen elämän tasolla koettavan epävarmuuden(kin) keskellä... :roll:
Herra on minun Paimeneni, ei minulta mitään puutu. Uskomme kasvaa kärsivällisyydessä ja koetuksissa.

Kiitos Jeesus - olet Herrani !!!

- todael
todael
 

Re: Muistakaa minua !!!

ViestiKirjoittaja Lemmikki » 12. Touko 2012 10:48

Rohkeutta !

Mäkin oon ollut työtön 4 vuotta ja nytkin saan vuokran loppuosan maksettua vasta ens maanantaina. Mutta Herra pitää huolen ........

Kyllä köyhäkin selviää, elämä on Herralta saatu ja Hän on vastuussa mun hengissä pysymisestä :hearts:

Muistan sua, siunausta !
Jeesus on Rakas *** ישוע הוא המשיח
Lemmikki
 
Viestit: 89
Liittynyt: 01. Touko 2012 20:54

Re: Muistakaa minua !!!

ViestiKirjoittaja Lemmikki » 12. Touko 2012 11:10

Itse asiassa sain juuri aamulla itselleni tähän rohkaisun, joten laitan sen sullekin :

Heprealaiskirje 13:
5 Älkää olko vaelluksessanne ahneita; tyytykää siihen, mitä teillä on; sillä hän itse on sanonut: "En minä sinua hylkää enkä sinua jätä";
6 niin että me turvallisin mielin sanomme: "Herra on minun auttajani, en minä pelkää; mitä voi ihminen minulle tehdä?"
Jeesus on Rakas *** ישוע הוא המשיח
Lemmikki
 
Viestit: 89
Liittynyt: 01. Touko 2012 20:54

Re: Muistakaa minua !!!

ViestiKirjoittaja todael » 12. Touko 2012 11:52

Kiitos Lemmikki. Herra on minua opettanut elämään "elatuksen-ja-vaatteiden"-perustalla jo vuosia. En omista autoa, en mitään muutakaan perustarpeista ylimenevää. Koen saaneeni kasvaa Herran tuntemisessa, ja HÄN ITSE on minun rikkauteni.

On tullut mentyä erittäin kovien elämäntilanteiden läpi Herran Jeesuksen kanssa, silti aina kun ahdistus ja koetus iskee, tuntuu että ei tässä paljoa ole vielä opittu. :D

Fil. 4:6-7 "Älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi, ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa."

Muistan sinua rukouksissa - Lemmikki. Jeesus on HERRA !!

- todael :thumb:
todael
 


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron