Kiitosaihe!

Rukousaiheet

Kiitosaihe!

ViestiKirjoittaja systeri » 10. Huhti 2012 20:49

Mulla oli ihana pääsiäisen aika.Sain Jumalalta voimia ottaa 1,2 ja 3 vuotiaat lapsenlapset hoitoon yhtäaikaa ekaa kertaa ja pitää heitä yökylässäkin,en väsynyt yhtään.Ne on niin ihania tenavia..kaipaan :hearts: Ja kiitosmielellä siitäkin että sai antaa nuorille pareille vähän yhteistä aikaa :hugehug:
systeri
 

Re: Kiitosaihe!

ViestiKirjoittaja systeri » 10. Huhti 2012 20:51

Siis onhan ne hoidossa ollu monestikkin mutta ei yökylässä :)
systeri
 

Re: Kiitosaihe!

ViestiKirjoittaja Maria » 11. Huhti 2012 14:08

pulla kirjoitti:Mulla oli ihana pääsiäisen aika.Sain Jumalalta voimia ottaa 1,2 ja 3 vuotiaat lapsenlapset hoitoon yhtäaikaa ekaa kertaa ja pitää heitä yökylässäkin,en väsynyt yhtään.Ne on niin ihania tenavia..kaipaan :hearts: Ja kiitosmielellä siitäkin että sai antaa nuorille pareille vähän yhteistä aikaa


:GBU: On aina ilo kuulla, että on ollut hyvä aika elämässä ja mikäs oisikaan ihanampaa, kuin saada pitää pikkuisia lapsenlapsiaan hoidossa ja luonaan. Minullakin on pieniä lapsenlapsia ja yhden kerran olivat siskokset täällä yhtä aikaa yötäkin, mutta en ole uskaltanut ottaa molempia omien vaivojeni takia yöksi useammin, joten ymmärrän sinua hyvin. Nyt nuorin lapsenlapseni täyttää loppuviikosta vuoden ja odotan milloin voin ottaa hänet tänne mummulaan ihan yökyläänkin. Niin noista poikani tyttäristä vanhin on useinkin ollut yökylässä, mutta yhtäaikaa molemmat olivat vain sen kerran ja sen jälkeen en ole uskaltanut ottaa heitä yhtäaikaa, koska olen siten niin kipee ja pitkään.. :think2: :wise3: Mutta Herra auttaa ja kiitellään Herraa, kun sait olla niiden pikkuisten kanssa ja jaksoitkin sen ihan hyvin;Hienoa1 Kiitos Herralle!! :hurraa: :unity: :hearts:
Maria
 

Re: Kiitosaihe!

ViestiKirjoittaja systeri » 14. Huhti 2012 22:55

Meillä on aikuisten tyttärien kanssa aivan loistava "yhteistyö ja avunanto sopimus" :) Nyt toinen tytär on raskaana ja voi todella pahoin,laihtuu ihan silmissä ja varmaan on kohta taas tiputuksessa :? me kilvan sitten toisen tyttären kans hoidetaan tään odottavan parin lasta.Joka päivä jompikumpi hakee kaks vuotiasta hoitoon ja tämä aina pois lähtiessään huutaa "laavjuu" :) :hearts:
systeri
 


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron