ANNA MINUN KUULLA ILOA JA RIEMUA

Rukousaiheet

ANNA MINUN KUULLA ILOA JA RIEMUA

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 03. Huhti 2012 09:54

"ANNA MINUN KUULLA ILOA JA RIEMUA (PS.51:10)..." PIAN SAAN JO KUULLA LINTUJEN ILOITSEVAN KEVÄÄSTÄ. TAHDON YHTYÄ ILOON. HÄN ANTAA AURINKONSA PAISTAA (MATT.5:45). ANTAA AURINKONSA KOITTAA. nIINHÄN SE OLI :D

JEESUS ANTAA ILON, JOTA KUKAAN EI VOI MEILTÄ OTTAA POIS; SUUREMMAN ILON KUIN MINKÄ VOI SAADA VIINISTÄ. JUMALAN VALTAKUNTA ON ILOA. TULKOON JUMALAN VALTAKUNTA. AAMEN. TULE, HERRA JEESUS. TULE JA TÄYTÄ SYDÄMENI PYHÄLLÄ HENGELLÄ. ANNA ELÄVÄN VEDEN TULVIA KUIN PAINEPESURISTA JA PUHDISTAA SYDÄMENI SOPUKAT KAIKESTA SAASTASTA. SYNNISTÄ JA SAASTASTA. TÄYTÄ PUHDAS ASTIA SINUN HENGELLÄSI, TULELLASI, VALOLLASI, ELÄMÄLLÄSI. ANNA TOTUUDEN TULVIA ESIIN SALATUIMPAAN SAAKKA. PALJASTA PIMEYDEN KÄTKÖT, SILLÄ KAIKKI, MIKÄ TULEE ILMI, ON VALKEUTTA.
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: ANNA MINUN KUULLA ILOA JA RIEMUA

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 03. Huhti 2012 10:00

"Niin on myös teillä nyt murhe; mutta minä olen taas näkevä teidät, ja teidän sydämenne on iloitseva, eikä kukaan ota teiltä pois teidän iloanne (JOH.16:22)."

"Sinä annat minun sydämeeni suuremman ilon, kuin heillä on runsaasta viljasta ja viinistä (pS.4:8)."

"Katso, totuutta sinä tahdot salatuimpaan saakka, ja sisimmässäni sinä ilmoitat minulle viisauden (PS.51:8)."

"...sillä ei Jumalan valtakunta ole syömistä ja juomista, vaan vanhurskautta ja rauhaa ja iloa Pyhässä Hengessä (ROOM.14:17)."

"Hän, joka näitä todistaa, sanoo: 'Totisesti, minä tulen pian.' Amen, tule, Herra Jeesus (ILM.22:20)!"

"Älkää sentähden lausuko mitään tuomiota, ennenkuin aika on, ennenkuin Herra tulee, joka myös on saattava valoon pimeyden kätköt ja tuova ilmi sydänten aivoitukset; ja silloin kukin saa kiitoksensa Jumalalta (1.KOR.4:5)."

"...mutta tämä kaikki tulee ilmi, kun valkeus sen paljastaa, sillä kaikki, mikä tulee ilmi, on valkeutta (eF.5:13)."
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: ANNA MINUN KUULLA ILOA JA RIEMUA

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 14. Kesä 2012 10:06

Jeesus itsessään on totinen valkeus (Joh.1:9). Kristus meissä on kirkkauden toivo. Kuinka kukaan toivoisi jotain, mitä hänellä jo on? Toivoon liittyy aina jotain sellaista, mitä meillä ei vielä ole, mutta mitä kohti kuljemme ja jonka uskomme voivamme joskus saavuttaa. Tämän elämän ajan meillä on toivo Kristuksen kirkkaudesta meissä, mutta se vaihtuu näkemiseksi jos pysymme loppuun asti uskollisina.
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: ANNA MINUN KUULLA ILOA JA RIEMUA

ViestiKirjoittaja eerika » 27. Kesä 2012 17:41

Jumalan elävää ja koskettavaa siunausta !! :drive: :pc: :dance:
Jeesus on Voittaja !
Avatar
eerika
 
Viestit: 153
Liittynyt: 19. Maalis 2011 16:49


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron