Olisipa niin mahtavaa..

Rukousaiheet

Olisipa niin mahtavaa..

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 18. Maalis 2012 14:38

Päästä vakaalle uskonvaellukselle.. ettei elämä viskoisi koko ajan puolelta toiselle.. Olisipa mahtavaa uskovaisen puolisin kanssa vaeltaa uskonelämää.. Herramme Jeesus vie mut turvaasi..Anna vakaa vaellus ilman jatkuvaa stressiä ja sitä että kuljen kuin akana tuulessa.. Sä näät Herra miten mua viedään kuin pässiä narussa puolelta toiselle.. HERRA AUTA..
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Olisipa niin mahtavaa..

ViestiKirjoittaja Herman » 18. Maalis 2012 16:05

Hyvä rukous.

Ps.119
5 Oi, jospa minun vaellukseni olisi vakaa, niin että noudattaisin sinun käskyjäsi!

Matt.9
27Ja kun Jeesus kulki sieltä, seurasi häntä kaksi sokeaa huutaen ja sanoen: "Daavidin poika, armahda meitä".
28 Ja hänen mentyänsä huoneeseen sokeat tulivat hänen tykönsä; ja Jeesus sanoi heille: "Uskotteko, että minä voin sen tehdä?" He sanoivat hänelle: "Uskomme, Herra".
29 Silloin hän kosketti heidän silmiänsä ja sanoi: "Tapahtukoon teille uskonne mukaan".

Ps.34
6 Tässä on kurja, joka huusi, ja Herra kuuli ja pelasti hänet kaikista hänen ahdistuksistansa.
17 Vanhurskaat huutavat, ja Herra kuulee ja vapahtaa heidät kaikista heidän ahdistuksistansa.
18 Lähellä on Herra niitä, joilla on särjetty sydän, ja hän pelastaa ne, joilla on murtunut mieli.
Herman
 

Re: Olisipa niin mahtavaa..

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 21. Maalis 2012 21:17

Tässä kun ajattelee sitä kaikkea mitä sitä on saanut kokea, ei voi muutakuin levittää kätensä ja huutaa epätoivoisena.. MIKSIMIKSIMIKSIMIKSI? miksi mua vihataan taivaassa niin että mu elämä kerta toisensa jälkeen hajotetaan.. vuosikausien avunhuudot ovat kaikuneet tyhjyyteen.. ei mitään ei koskaan.. :(
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron