Syntinen himo

Rukousaiheet

Syntinen himo

ViestiKirjoittaja Masi » 02. Maalis 2012 20:04

Hei kaikki! Olen yksin kamppaillut tämän asian kanssa, enkä ole uskaltanut puhua suoraan, mutta täällä vaikuttaa helpommalta puhua tästä. Olen yrittänyt päästä irti syntisistä himoista ja olen itse rukoillut tästä ja ollut paholillani. Voitteko tekin myös rukoilla puolestani? Olisin hyvin kiitollinen. Muistakaa myös rukoilla niiden puolesta, jotka kamppailevat fyysisten asioiden kanssa! Toisissa maissa kristittyjä tapetaan. :( Haluaisin Herran Jeesuksen elämässäni korkeimmaksi, mutta uskoni horjuu. Muillakin on syntisiä himoja, rukoillaan heidänkin puolesta! :prayer4:
Masi
 
Viestit: 18
Liittynyt: 18. Helmi 2012 15:17

Re: Syntinen himo

ViestiKirjoittaja PetriFB » 02. Maalis 2012 21:43

Masi kirjoitti:Hei kaikki! Olen yksin kamppaillut tämän asian kanssa, enkä ole uskaltanut puhua suoraan, mutta täällä vaikuttaa helpommalta puhua tästä. Olen yrittänyt päästä irti syntisistä himoista ja olen itse rukoillut tästä ja ollut paholillani. Voitteko tekin myös rukoilla puolestani? Olisin hyvin kiitollinen. Muistakaa myös rukoilla niiden puolesta, jotka kamppailevat fyysisten asioiden kanssa! Toisissa maissa kristittyjä tapetaan. :( Haluaisin Herran Jeesuksen elämässäni korkeimmaksi, mutta uskoni horjuu. Muillakin on syntisiä himoja, rukoillaan heidänkin puolesta!


Muistan rukouksissa sinua.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Syntinen himo

ViestiKirjoittaja pekka » 02. Maalis 2012 21:44

Rakas taivaallinen Isämme, Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä, kiitän sinua, että saan tuoda Masin esirukouspyynnön eteesi. Sinä tiedät kuinka roikumme monissa syntisissä himoissamme kiinni ja tiedät, että se johtuu lihamme heikkoudesta. Tiedät myös, että kärsimme kun lankeamme sinua vastaan rikkomaan ja annamme kiusauksille periksi. Anna meille voimia taistella kiusauksia vastaan ja vahvista uskoamme ja anna meille syntimme anteeksi niin kuin mekin annamme anteeksi niille jotka ovat meitä vastaan rikkoneet. Auta ja armahda Masia, minua ja kaikkia muitakin jotka kamppailevat syntisten himojensa ja halujensa keskellä. Anna meille voimia parannuksen tekoon, ettemme rikkoisi sinua vastaan. Auta meitä pysymään pois vääryyden tieltä ja ohjaa meitä oikealle Tielle, että emme joutuisi sinusta eroon vaan kerran pääsisimme perille. Tapahtukoon sinun tahtosi meidän kaikkien elämissä, Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä, amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Syntinen himo

ViestiKirjoittaja Masi » 02. Maalis 2012 22:06

pekka kirjoitti:Rakas taivaallinen Isämme, Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä, kiitän sinua, että saan tuoda Masin esirukouspyynnön eteesi. Sinä tiedät kuinka roikumme monissa syntisissä himoissamme kiinni ja tiedät, että se johtuu lihamme heikkoudesta. Tiedät myös, että kärsimme kun lankeamme sinua vastaan rikkomaan ja annamme kiusauksille periksi. Anna meille voimia taistella kiusauksia vastaan ja vahvista uskoamme ja anna meille syntimme anteeksi niin kuin mekin annamme anteeksi niille jotka ovat meitä vastaan rikkoneet. Auta ja armahda Masia, minua ja kaikkia muitakin jotka kamppailevat syntisten himojensa ja halujensa keskellä. Anna meille voimia parannuksen tekoon, ettemme rikkoisi sinua vastaan. Auta meitä pysymään pois vääryyden tieltä ja ohjaa meitä oikealle Tielle, että emme joutuisi sinusta eroon vaan kerran pääsisimme perille. Tapahtukoon sinun tahtosi meidän kaikkien elämissä, Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä, amen.
PetriFB kirjoitti:
Masi kirjoitti:Hei kaikki! Olen yksin kamppaillut tämän asian kanssa, enkä ole uskaltanut puhua suoraan, mutta täällä vaikuttaa helpommalta puhua tästä. Olen yrittänyt päästä irti syntisistä himoista ja olen itse rukoillut tästä ja ollut paholillani. Voitteko tekin myös rukoilla puolestani? Olisin hyvin kiitollinen. Muistakaa myös rukoilla niiden puolesta, jotka kamppailevat fyysisten asioiden kanssa! Toisissa maissa kristittyjä tapetaan. :( Haluaisin Herran Jeesuksen elämässäni korkeimmaksi, mutta uskoni horjuu. Muillakin on syntisiä himoja, rukoillaan heidänkin puolesta!


Muistan rukouksissa sinua.


Kiitos teille molemmille ja muillekin jos rukoilevat puolestani! :hurraa: Kiitos Herralle, että mikään ei ole hänelle mahdotonta! :GBU:
Masi
 
Viestit: 18
Liittynyt: 18. Helmi 2012 15:17


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa