Huomenna osastolle

Rukousaiheet

Huomenna osastolle

ViestiKirjoittaja päivänsäde » 14. Helmi 2012 18:15

voitteko rukoilla Jeesusta ja Jumalaa että pääsen huomenna osastolle ku tämmönen on ongelma, että

Voisitteko tätä aihetta muistaa rukouksin mahdollisimman pian ja antaa muillekin uskoville rukoiltavaksi. Minulla on vaikea flunssan jälkitautiin liitttyvä komplikaatio, on kuumetta ja paise ja huomenna menen heti aamulla terveyskeskukseen ja sieltä laittavat minulle lähetteen ensiapupäivystykseen. Voitteko rukoilla kaikki uskovat ihmiset sen puolesta, että Jumala antaa viisautta ja voimaa lääkäreille ja hoitajille hoitaa minua oikein ja että minulle ei tapahdu sitä mitä pelkään. Minä pelkään, että joudun kotiin kanyylin kanssa ja se on hyvin vaikeaa kun olen yksineläjä enkä saa ruokia laitettua enkä siivottua kunnolla sen kanssa ja väsytän itseni kun muutenkin olen kipeä. Voitteko rukoilla että Jeesus auttaa ja armahtaa niin minua kuin hoitavaa tahoakin? Minulla on lisäksi erilaisia ihmisiin liittyviä pelkoja ja väärinkäsityksiä ja perussairaudestani johtuen on vaikeaa esim hahmottaa asioita ja tilanteita ja se johtaa konflikteihin joittenkin henkilöitten kanssa minun itse sitä huomaamatta ja tajuamatta. Voitteko rukoilla asian puolesta että ne asiat selviää ja että ihmiset ymmärtäisivät ja minä osaisin hillitä itseni eikä tulisi väärinymmärryksiä ? Rukoilkaa jos mahdollista joko nyt tai viimeistään huomen aamuna puolestani. Minua jännittää se että mitä ne mulle tekee vai tekeekö mitään? Kiitos muistamisesta.
päivänsäde
 
Viestit: 77
Liittynyt: 22. Joulu 2010 16:09

Re: Huomenna osastolle

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 14. Helmi 2012 18:33

Hei päivänsäde :)
Miksi ajattelet että sairaalasta laitettaisiin kanyylin kanssa kotiin? Onko sinulle joskus käynyt niin?

Tietenkin olet rukouksissa.
lonelyrider
 

Re: Huomenna osastolle

ViestiKirjoittaja pekka » 15. Helmi 2012 00:58

Rakas Isä, Jeesuksen nimessä, kiitos, että autat ja armahdat päivänsädettä tahtosi mukaan. Sinun on kaikki valta, voima ja kunnia, iankaikkisesti. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Huomenna osastolle

ViestiKirjoittaja päivänsäde » 15. Helmi 2012 21:14

kyllä minu yhen kerran laitetiin mutta se on vanha juttu jota en halua muistella enää.


en ole vielä osastolla. katsovat ensin miten antibiootti tehoaa, siis suun kautta otettava.
päivänsäde
 
Viestit: 77
Liittynyt: 22. Joulu 2010 16:09


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron