Ketjuviesti Niinistöstä että tuli uskoon

Rukousaiheet

Ketjuviesti Niinistöstä että tuli uskoon

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 10. Helmi 2012 00:53


Minä sain tänään tekstarin kännyyn ja se tuntuu ketjuviestiltä mutta en tiedä saitteko te myös saman tekstarin mitä minä...

Minua ketjuviesti vähän ihmetytti mutta kai se on hyvä uutinen että Sauli on nyt uskossaan.

Viesti äidiltä: Sauli Niinistö ja vaimonsa Jenni ovat uskossa. Neljä vuotta sitten
kansanedustaja Marja-Leena Tykkyläinen johdatti Saulin uskoon. Jenni on tullut uskoon
jo aikaisemmin. Seija Lehtonen


Jäin miettimään tuon nimen enkä tiedä kuka. Ehkä se on vaan ketjuviesti mutta kiitos Herralle että se pariskunta on jo uskossaan.

No rukoillaan että se pariskunta saisi terveen opin ja kasvaisi terveellä uskonkasvulla kohti Kristusta ja löytäisi raitishenkisten uskovien yhteyden... :prayer4: :hearts: :prayer4:

PS. Toivottavasti ne hymiöt ei katoaisi taas...
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7926
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Ketjuviesti Niinistöstä että tuli uskoon

ViestiKirjoittaja pekka » 10. Helmi 2012 13:32

Kiitos vaisuliini viestistäsi.

Minua hiukan ihmetyttää nämä viestit presidenttiparin uskoontulemisesta ja niin edelleen. Soitin eilen asiasta Saulin kampanjapäällikölle ja hän ei tiennyt asiasta mitään, sanoi, että kyllä Sauli kirkon jäsen on mutta ei sen kummempaa. Sellainen ihminen joka on antanut koko elämänsä Jeesuksen käsiin niin kyllä hyvin avoimesti tuo tätä uskoaan esiin jokapäiväisessä elämässään. Koska Jeesus on tällaiselle ihmiselle kaikki kaikessa. Amen.

Ja tällaisesta käyttäytymisestä Saulin kampanjapäällikkö Kortelainen ei tiennyt yhtään mitään. Joten tämän täytyy olla, ikävä kyllä, perätön huhu. Mistähän tämä huhu on oikeastaan saanut alkunsa? Sitä ei kaiketi enää saa selville koska se on levinnyt jo niin laajalti. Tietysti voimme, ja rukoilemmekin, että Sauli tulisi uskoon ja alkaisi kunnioittamaan ja noudattamaan , Pyhän Hengen voimassa, Jumalan tahtoa minkä Hän sanassaan meille ilmoittaa.

Eli en minä ainakaan näillä tiedoillani uskaltaisi vielä lähteä levittämään minkäänlaista sanaa eteenpäin tai huhua Saulin uskontulemisesta ja niin edelleen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Ketjuviesti Niinistöstä että tuli uskoon

ViestiKirjoittaja Maria » 10. Helmi 2012 18:14

:think2: Niin, en minäkään kyllä usko sitä, että Ninistö ainakaan ois uskossa, koska mistään ei näy hedelmää. Niin ainahan näitä ns ketjuviestejä, jotka väittää omiaan, siis valhetta, kuvittelua, toiveita vain. Mutta kyllä se pitää näkyä/kuulua jollain tavalla edes. Mutta Sauli vaan puhuu pojan poikansa kastetilaisuudesta ym, mutta ei mistään uskon ratkaisun mukaisesta ajatuksesta.. :roll:

:prayer4: Mutta rukoillaan, että he tulisivat uskoon, sehän on Herrammekin tahto meihin omiinsa nähden, että rukoilemme sielujen pelastumisen puolesta. :prayer4: :hearts:
Maria
 

Re: Ketjuviesti Niinistöstä että tuli uskoon

ViestiKirjoittaja Rhynynen » 14. Helmi 2012 18:07

Sellaista kuin kansanedustaja Marja-Leena Tykkyläinen ei ole olemassa. On Marja-Liisa Tykkyläinen, joka on pudonnut Eduskunnasta 2003.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Marja-Liis ... %C3%A4inen

Tykkyläinen on kylläkin uskossa. Yritin soittaa hänelle siinä onnistumatta. Laitoin kännykkäviestin ja pyysin vastaamaan pitääkö asia paikkansa. Hän saanee nyt viestejä/soittoja paljon ja voi olla ettei vastaa ainakaan pikaisesti.
Rhynynen
 

Re: Ketjuviesti Niinistöstä että tuli uskoon

ViestiKirjoittaja Rhynynen » 13. Maalis 2012 22:42

Ei ole tullut vastausta Tykkyläiseltä onko Niinistö uskossa.

Rukoillaan, että Pyhä Henki johtaa Niinistön elävään uskoon. Sellaiseen mistä Jeesus sanoo Apt. 1:8 Kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka.

Rukoillaan Niinstölle Herran johdatusta. Sitä tullaan tarvitsemaan seuraavan 6 v aikana.
Rhynynen
 

Re: Ketjuviesti Niinistöstä että tuli uskoon

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 14. Maalis 2012 10:01

Rhynynen kirjoitti:Ei ole tullut vastausta Tykkyläiseltä onko Niinistö uskossa.

Rukoillaan, että Pyhä Henki johtaa Niinistön elävään uskoon. Sellaiseen mistä Jeesus sanoo Apt. 1:8 Kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka.

Rukoillaan Niinstölle Herran johdatusta. Sitä tullaan tarvitsemaan seuraavan 6 v aikana.


Joo rukoillaan. :prayer4:
Ja myös Herran viisautta Niinistölle koska Tarja Halonen ehti jo allekirjoittaa Palestiinan sopimuksen ja nyt se vaikea tehtävä on Saulilla.
Että Sauli ymmärtäisi pysyä siitä erossa koska Israel on Jumalan silmäterä. :prayer4:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7926
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa