Erään rakkaan uskonveljen puolesta

Rukousaiheet

Erään rakkaan uskonveljen puolesta

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 08. Helmi 2012 01:06


Minä huomasin että se uskonveli vielä uskoo Joyce Meyeriin ja Joycen oppi on vastenkohtaista Raamatun kanssa. Ennen olen aina huomauttanut ja sanonut hänelle että ne hengelliset johtajat ei ole raitishenkisiä eikä ne opeta Raamatun mukaista...
Mutta hän on heti nuhdellut minua ja sanonut minua tuomitsevanhenkiseksi. :(
En minä tuominnut vaan huomauttanut. Hän koki minua tuomitsevanhenkisenä ja tiukkapipoisena uskovana. :cry:

Nyt tällä kertaa en huomauta enää ja pyytäisin esirukousta hänen puolesta että hän ei eksyisi pois Totuuden tieltä. Ja nyt pari ihmeellistä "rukousklinikkaa" hän minulle ehdotti. :?

Niistä yksi
http://www.fhfinland.fi/?cmp=kts1
en ole varma onko raitishenkinen mutta en viitsi mennä sinne mutta toisen tiedän ja täältä foorumista sanottiin että se haistahtaa menestysteologialta jotes jätin menemättä sinne...

Tarvitsisin rukousvoimaa hänen puolesta. Kiitos etukäteen! :prayer4:

Jes.57:18 Minä olen nähnyt hänen tiensä, mutta minä parannan hänet ja johdatan häntä ja annan jälleen lohdutuksen hänelle ja hänen surevillensa.
19 Minä luon huulten hedelmän, rauhan, rauhan kaukaisille ja läheisille, sanoo Herra, ja minä parannan hänet.
J

:pc: Morotus!
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Erään rakkaan uskonveljen puolesta

ViestiKirjoittaja pekka » 08. Helmi 2012 22:41

Rakas taivaallinen Isämme, Kiitos, että saan tuoda tämän esirukouspyynnön eteesi. Auta ja armahda tätä ihmistä. Tapahtukoon sinun tahtosi hänen elämässään, Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron