Jos ihminen sairastaa niin silläkin voi olla tarkoituksensa!

Rukousaiheet

Jos ihminen sairastaa niin silläkin voi olla tarkoituksensa!

ViestiKirjoittaja päivänsäde » 01. Helmi 2012 01:15

Minulla on nyt ollut monenlaisia vaivoja joista osa kuuluu gynekologian puolelle, osa sisätauteihin/sydän ja verisuoni puolelle ja osa ihotautipuolelle. ja osa ihan yleislääketieteen puolelle.


Paljon on sairauksia minulla, nuorella naisella, kohta 29-vuotiaalla.


Mutta kaikella on tarkoituksensa.


Voisitteko rukoilla, että Jumala armahtaa ja auttaa minua näissä vaivoissa ja käyttää siinä välikappaleenaan tahtonsa mukaan tuttuja, turvallisia hoitsuja ja lääkäreitä ja tuttua, turvallista 1G osastoa ja kotisairaanhoitoa ja jos käyttää niin saisin olla siunauksena ja Jumalan rakkauden välikappaleena minäkin noille ihmisille ketkä minua auttaa ja huolehtii kun pääsen ehkä mikäli vaivani pahenevat, osastolle 1G pitkäaikaispotilaaksi ja lepäilemään ja tutkittavaksi ja hoidettavaksi ja sieltä pääsen pois sitten kun asiat on selvinneet. inektioita on ja monenlaisia kipuja ja särkyjä nivelissä, käsissä, jaloissa jne.


Kiitos muistamisesta.


Voitteko rukoilla myös erään ihmisen puolesta, joka netin kautta yrittää kiusata minua ja näpäytellä milloin mistäkin ja on ottanut minut silmätikukseen ja hampaisiinsa sen takia kun ei saakaan hallita eikä määrätä eikä päättää minun elämästäni eikä ottaa minua valtansa alle. Rukoilkaa hänelle elämän ja mielen ja sydämen muutosta Rukoilkaa myös minulle armahtavaisuutta ja rakkautta häntäkin kohtaan. Kyseessä tosiaan ihminen jonka tiedän vain netin kautta mutta en muuten pahemmin häntä tunne ja hänestä on minulle kaikki varoitelleet että minun on pysyttävä hänestä kaukana, koska hän alistaa minua ja on kuulemma minua kohtaan liian tuomitseva ja minä olen liian sairas ja herkkä hänen kanssa olemaan vielä tässä vaiheessa ja hänellä voi sattua minun kanssa vahinko. Näin minulle on sanottu.
päivänsäde
 
Viestit: 77
Liittynyt: 22. Joulu 2010 16:09

Re: Jos ihminen sairastaa niin silläkin voi olla tarkoitukse

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 01. Helmi 2012 01:23

Rukoilen, että Jumala saisi sinua tahtonsa mukaan parantaa ja hoitaa terveeksi.
Rukoilen, että Jumalan rakkaudesta käsin saisit toimia valona ja suolana kanssaihmisille Jeesuksen Kristuksen kautta, Hänen lähetyskäskynsä mukaisesti.
Rukoilen sinulle voimia, jaksamista, rukoilen että kaikki sellaiset ihmisten kahleet katkeasivat, jotka toimivat sitovasti, eivätkä johdata Herran Jeesuksen syvempään tuntemiseen, vaan ovat esteinä tielläsi.

Rukoilen sinulle armoa ja Jumalan johdatusta matkallesi, Jeesuksen Kristuksen nimessä, aamen.
lonelyrider
 

Re: Jos ihminen sairastaa niin silläkin voi olla tarkoitukse

ViestiKirjoittaja pekka » 01. Helmi 2012 01:32

Rakas taivaallinen Isämme, sinä näet nämä kaikki asiat kuinka ne ovat ja tiedät kaiken. Auta ja armahda tahtosi mukaan, kiittäen sinua Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron