unessani Väyrystä äänestettiin...

Rukousaiheet

unessani Väyrystä äänestettiin...

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 30. Tammi 2012 12:52


Minä viime yöllä näin unta että joku uskova tuli hymy naamassa ja sanoi minulle että hän äänesti Väyrystä. Se pätkä unesta...
Mitä uni tarkoittaa?

Jäin miettimään onko se Jumalalta tulleena ja tahtooko Jumala äänestämään Väyrystä? :think2:

Pyytäisin rukousapua että minä saisin selvää mikä Jumalan tahto on ja ketä minun tulisi äänestää...
Kiitos esirukoilijoille!

:pc: :hearts:
*itse esirukoilija kans*
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: unessani Väyrystä äänestettiin...

ViestiKirjoittaja Herman » 30. Tammi 2012 15:05

En tiedä olenko oikeassa vai väärässä, mutta minulla on sellainen käsitys, että jos kirjoittaa äänestyslappuun ihan mitä tahansa muuta kuin ehdokkaana olevien numerot, hylätään ääni ilman että niitä ääniä sen kummemmin noteerataan tai lasketaan. Eli Väyrysen äänestäminen toisella kierroksella on sama kuin ei äänestäisi ollenkaan. Korjatkaa joku jos olen väärässä..?

Siunausta kaikille.
Herman
 

Re: unessani Väyrystä äänestettiin...

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 30. Tammi 2012 16:22

No tuohon on varmasti kenenkään meistä vaikea mitään sanoa, onko uni Jumalasta vai sitten ehkäpä keskustelujen vaikuttamaa muuten, koska onhan aiheesta täällä keskusteltu, mutta suoralta kädeltä ei sitä voi toinen ihminen sanoa, se on sinun ja Jumalan välinen asia ja tulisi olla sinun itsesi arvioitavissa onko se Hänestä.

Tuohon Hermannin kysymykseen, niin tietääkseni niitä hylkäysääniä saatetaan laittaa ylös, mitä on lappuihin laitettu, ainakin tässä vasta oli jokin juttu siitä, käsittääkseni vaalitoimitsija tässä tapauksessa, oli laskenut mm. montako ääntä oli vaikkapa saanut aku ankka ja mitä kaikkea olikaan äänestetty ja mitä muuta oli hylättyjen äänten joukossa eli oli tehnyt oikein listaa hylätyistä äänistä ja muutenkin jos oikein muistan niin joka vuosihan puhutaan niistäkin hylätyistä äänistä, mitä kaikkea on niiden joukossa ollut.

Voisihan se olla mahdollista, että jos Väyrynen saisi toooosi paljon ääniä niin se laitettaisiin merkille, sinänsä se ei vaikuta äänestystulokseen, vaikka toisella kierroksella ääniä väyrynen saisikin, eli hylätyiksi ääniksi joutuvat.
lonelyrider
 


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron