Eilen töissä paljastui uusi haava

Rukousaiheet

Eilen töissä paljastui uusi haava

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 27. Loka 2011 07:11

Minä en vielä tiedä mikä minua vaivaa. Se tapahtui alitajunnan alta ja minä reagoin niin voimakkaasti. Sit aloin horjua ja vetäydyin kahvihuoneeseen hetkeksi.

Yöllä minä heräsin traumaan mitä eilen töissä tapahtui ja ahdistuin mutta Jumala oli läsnä ja vielä entistä todellisempi. Jumala oli ihana kun oli vieressäni. Pyysin apua ylittämään kaikki ongelmat. Minulla on traumaattinen ja stressaantunut olo vielä.
En ymmärrä mikä minuun tuli mutta varmaan Jumala tietää paremmin.

Pyytäisin viisautta ratkaisemaan omat ongelmat. Kiitos!
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7930
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Eilen töissä paljastui uusi haava

ViestiKirjoittaja pekka » 27. Loka 2011 13:10

Rukoilen puolestasi kiittäen Isää Jumalaa Herran Jeesuksen nimessä. Auta ja armahda uskonsisarta tahtosi mukaan. Sinun on kaikki valta, voima ja kunnia, iankaikkisesti. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Eilen töissä paljastui uusi haava

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 27. Loka 2011 16:58

Kiitos paljon!

Oli äsken niin uskomatonta mutta ihanaa. Herra on niin ihmeellinen. Minä tunsin mites Herra laskeutui minun päälleni... Wau!!!
Kiitos, rakas Herra ja esirukouksestanne myös! :hearts:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7930
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Eilen töissä paljastui uusi haava

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 28. Loka 2011 15:23

Hei, se sama haava tänään töissä puhkesi ja tulehtui. Luulin ylittäneeni kun eilen tunsin ihanaa Jumalan läsnäoloa minun pään päällä mutta tänään se haava puhkesi ja minä ahdistuin. Jumala tuli taas minun viekkuun, nääs kai lohduttamaan minua mutta ei auttanut ylittämään että minä vapauttuisin siitä haavasta.

Minä olen hämmentynyt ja masentunut. Tarvitsisin taas rukousta sori.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7930
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Eilen töissä paljastui uusi haava

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 28. Loka 2011 18:24

vaisuliini kirjoitti:Hei, se sama haava tänään töissä puhkesi ja tulehtui. Luulin ylittäneeni kun eilen tunsin ihanaa Jumalan läsnäoloa minun pään päällä mutta tänään se haava puhkesi ja minä ahdistuin. Jumala tuli taas minun viekkuun, nääs kai lohduttamaan minua mutta ei auttanut ylittämään että minä vapauttuisin siitä haavasta.

Minä olen hämmentynyt ja masentunut. Tarvitsisin taas rukousta sori.


Oletko miten asiaa käsitellyt, tuota haavaasi mikä sisimmässäsi on? Joskus joudumme kohtaamaan asioita ihan niiden juuria näkemään ja etsimään... Tällainen tuli mieleeni.
lonelyrider
 

Re: Eilen töissä paljastui uusi haava

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 28. Loka 2011 20:55

lonelyrider kirjoitti:
vaisuliini kirjoitti:Hei, se sama haava tänään töissä puhkesi ja tulehtui. Luulin ylittäneeni kun eilen tunsin ihanaa Jumalan läsnäoloa minun pään päällä mutta tänään se haava puhkesi ja minä ahdistuin. Jumala tuli taas minun viekkuun, nääs kai lohduttamaan minua mutta ei auttanut ylittämään että minä vapauttuisin siitä haavasta.

Minä olen hämmentynyt ja masentunut. Tarvitsisin taas rukousta sori.


Oletko miten asiaa käsitellyt, tuota haavaasi mikä sisimmässäsi on? Joskus joudumme kohtaamaan asioita ihan niiden juuria näkemään ja etsimään... Tällainen tuli mieleeni.


Olen antanut anteeksi jos sitä sinä tarkoitat. En voi kaivata se esiin jollei Pyhä Henki minulle paljasta haavan syyn...
Täytyy kai odottaa niin Jumala pääsee lääkitsemään sitä sisäistä haavaa umpeen. Koin jatkuvasti Jumalan rakkaudellista läsnäoloa, voi ihana Eheyttäjä on. Mutta silti tarvitsen rukousta sori.
Jumalan siunausta sinulle, lonelyrider.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7930
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Eilen töissä paljastui uusi haava

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 28. Loka 2011 23:08

Siunausta sinulle vaisuliini myös. Pyydetään apua sinulle jotta eheytyisit rakastavan Jumalan kämmenellä :)
lonelyrider
 

Re: Eilen töissä paljastui uusi haava

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 31. Loka 2011 19:14

Hei, tänään töissä ahdistus oli taas pinnassa.
Mutta minä sain selville että kyse oli alitajuisesta hyväksynnästä ja se on kanssa vieras aihe minulle.
Minä yhä poden kipuillen ja miettien...

Mieheni kuunteli minua kun kerroin ahdistuksestani. Mutta mieheni ei osannut vastata siihen kun kysyin häneltä miksi minä tarvitsen alitajuista hyväksyntää.

Minua nolottaa kun kirjoitin tänne koska tarvitsen oikeastaan apua tähän hätään enkä tiedä kenen puoleen kääntyä.

Voisiko joku kirjoittaa minulle vaikkapa yksärillä jos tietää alitajuisesta hyväksynnästä?

Muistakaa minua rukouksin että minä pääsisin ahdistuksesta ja alitajuisesta hyväksynnästä eroon ja löytäisin niistä ulospääsyä, kiitos!

Jumalan siunausta kaikille rukoilijoille!
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7930
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Eilen töissä paljastui uusi haava

ViestiKirjoittaja pekka » 01. Marras 2011 00:37

Rakas taivaallinen Isämme, kiitos, että autat ja armahdat vaisuliinia tahtosi mukaan, Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Eilen töissä paljastui uusi haava

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 01. Marras 2011 15:12

Jos voisin ahdistuksesi pois ottaa, sen ottaisin...

Toivon ja pyydän Jumalalta että Hän sinua armahtaa ja hoitaa terveeksi.
lonelyrider
 

Seuraava

Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa