Ei tästä mitään tule=(

Rukousaiheet

Ei tästä mitään tule=(

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 03. Tammi 2012 21:45

Kyllä se vaan niin on=( miten oikeasti te muut pystytte? mulle tulee koko uskonaelämästä vaan ressiä ressin päälle=( vaatimuslistaa,uhkausta pelkoa.. ei tästä mitään tuu.. Voiko taivaaseen päästä syyntakeettomaks todettuna? Jos se on mahdolista Herra, vaihda mulle uusi pää - ainut mätä ruumiinosa minussa.. Kaikki muu minussa onnistui hyvin.. mutta PÄÄ mulla epäonnistui.. (minkään muun ruumiinosan kanssa ei koskaa ole ollut vaikeuksia tai sairautta) mutta PÄÄ on mussa se joka on aina strenkannut.. mä olen hajonnut :(
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Ei tästä mitään tule=(

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 03. Tammi 2012 22:38

Mitä jos pidät siitä "uskonelämästä" vähän taukoa. En tarkoita tällä, että tulisi uskoa mihinkään heittää pois, mutta aivan kuin rivienvälistä huomaisin, joitain sellaisia turhia raskaita taakkoja, sellaisia joita ei sinulle ole edes sälytetty kannettavaksi.

Kerro, mitä koet että Jumala sinulta tällä hetkellä vaatii? Vai vaatiiko Hän sinun elämässäsi mitään juuri tässä ja nyt? Usko, usko raamatun lupaukseen, siihen että olet jo nyt kalliilla Jeesuksen verellä ostettu, usko se, älä odota, äläkä mieti mitä sinun tulee ensin tehdä tai tulla tekemään.
lonelyrider
 

Re: Ei tästä mitään tule=(

ViestiKirjoittaja Herman » 04. Tammi 2012 00:57

Tuomarisimson, Herra antoi minun kirjoittaa tuonne yleiselle alueelle jotain Evankeliumin voimallisesta vaikutuksesta elämään. Koen sen olevan sinulle (toki myös muille). Jeesus sinua siunatkoon ja nostakoon katseesi Häneen, uskomme alkajaan ja täyttäjään! Rukouksissa muistamme...
Herman
 

Re: Ei tästä mitään tule=(

ViestiKirjoittaja eerika » 04. Tammi 2012 13:57

Rukoilen puolestasi.
Jeesus on Voittaja !
Avatar
eerika
 
Viestit: 153
Liittynyt: 19. Maalis 2011 16:49

Re: Ei tästä mitään tule=(

ViestiKirjoittaja todael » 05. Tammi 2012 04:05

Särkynyt saviruukku..... >> http://uloskutsuttu.blogspot.com/2012/0 ... astia.html

Jokainen uskovainen tulee kohtaamaan epätoivon omassa itsessään - sillä kaikki _ AIVAN KAIKKI - me olemme "kadotus-kelposia". Tärkeintä siksi, on löytää Jumalan väkevyys heikkoudessa - minä OLEN SYNTINEN kuolemaan asti, MUTTA JEESUKSESSA vanhurskas. Kristus on elämäni, en minä.

Herra Jeesus... johda meidät tuntemaan SINUT. :prayer4:
todael
 

Re: Ei tästä mitään tule=(

ViestiKirjoittaja eerika » 06. Tammi 2012 15:32

Rukoilen ja luotan, että Kaikkivaltiaalla on edelleen valtikka kädessään, voima ja valta auttaa mitä erilaisimmissa tilanteissa ja elämänvaiheissa.
Jumalan Siunausta aloittajalle asioissaan!

Herra ei Sinua ole hyljännyt. :prayer4:
Jeesus on Voittaja !
Avatar
eerika
 
Viestit: 153
Liittynyt: 19. Maalis 2011 16:49


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron