Rukoillaan jotain uudelle vuodelle

Rukousaiheet

Rukoillaan jotain uudelle vuodelle

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 31. Joulu 2011 15:27



Minä äsken laitoin vaatteet narulle pesukoneesta ja tunsin miten sisälläni tärisee Jumalan läsnäollessaan.

No tässä olisi rukousaiheeni:

Jumala, ilmestyisi asioissa missä minä alkaisin kantaa hyvien ja rakkauden hedelmät enkä kans horjuisi.
Jumala oikaisi jalat suoriksi vaeltamaan sitä tasaista uskontietä missä ei tarvitsisi aina kompastua...
Jeesus on uskoutunut minulle ne armolahjat ja minä mietin kipuillen missä ja miten minä niitä oikealla tavalla ja Jumalan tahdon mukaisesti käyttäisin - Jumala ilmesty ja auta minua niissä.

Samoin palvelemisen iloa Jumala antaisi minulle ja viisautta kans.
Saisin terveoppisen ja sporttisen ystävän uskovaisesta.
Minulla ne asiat on yhä solmuissa. Jumala ilmestyisi niissä asioissa.

Jospa rukoillaan vuodenvaihteen puolesta.

Koko perheeni pelastuisi ja tulisi uskoon.
Totuudenvalo alkaisi kirkastaa heille, kaikille naapureille, jehovantodistajille ystäville, työkamuille, kamupiirille, seurakuntalaisille
ja pohjassa vajonneille kamuille, uskoontulon myöten... Muutama uskova on nyt pohjassa ja heidän elämä on pois uskonraiteiltaan.
Yksi on saanut apua kristilliseltä päihdehoitolalta ja nyt taas pohjassa. Olen kovasti pettynyt. Jumala ilmesty niissä asioissa ja auta heitä ylös. Kahleet katkaise, Jeesuksen nimessä! Jos on Jumalan tahto, järjestä Taru sinne Kan-kotihoitolaan. Vaikeat lapsuuden haavat Jumala tietää. :prayer4:

Jumala, suo tänne Suomelle rauhallista vuodenaikaa ja Jumalan Sana menestyisi voimakkaasti kaikkialla missä leviää.
Suomen kansalle etsikkoaika. Jumala saa myös ilmestyä tässä foorumipaikassa jos on Jumalan tahto. :prayer4:

Kaikille foorumilaisille oikein runsaasti Siunattua Uutta Vuotta, rauhaa ja rakkautta kans! Kuva

*itse esirukoilija myös* :prayer4:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Rukoillaan jotain uudelle vuodelle

ViestiKirjoittaja eerika » 31. Joulu 2011 16:48

:jew: :prayer4:


Jumalan, Kaikkivaltiaan ja Pyhän siunaamaa alkavaa vuotta.
Jokaiselle. :hearts:
Jeesus on Voittaja !
Avatar
eerika
 
Viestit: 153
Liittynyt: 19. Maalis 2011 16:49

Re: Rukoillaan jotain uudelle vuodelle

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 02. Tammi 2012 01:00

Jeesus tee musta parempi usovainen.. Mä en itte pääse puustapitkään. Tunnen kuuluvani uskovien b-ryhmään.. :( :amen4:
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa