Leikkausko edessä?

Rukousaiheet

Leikkausko edessä?

ViestiKirjoittaja Maria » 04. Joulu 2011 16:40

Pyytäisin rukousapua, kun minulla on nyt sellainen vaiva/kipu niskassa ja läpi selkärangan repivä ihan ristiselkään asti, joka on vienyt voimat oikeasta kädestäni ja en pysty esim kirjoittamaan kunnolla millään tavalla. Koitin taas äsken kirjoittaa kynällä, mutta se ei onnistu. :roll:

Olen saanut eläkepäätöksen jo 2x hylättynä takaisin ja nyt olen ollut taas muutaman päivän sairaslomalla, joka johtaa tavalla, tai toisella uuteen eläkehakemukseen. Minut määrättiin Oys;sin kuntopolilta hakemaan vielä työkokeilua ala-aste ikäisten aamu/iltapäiväkerhoon. Ja se haettava kela/työeläkelaitokselta. Työkkärin kaikki työkokeilut on jo kokeiltu. Enkä voi olla enää työkkärin listoilla, koska en ole työkuntoinen.

Olen nyt käynyt viime viikolla 2x lääkärissä tämän vaivan takia ja heikkouden takia muutenkin. Toinen lääkäri tuumas sen olevan vain nivelrikkoa ja tökkäs puoli huolimattomasti kortisonipiikin olkapäähän, jossa nyt on kämmenen kokoinen iso mustelma "kiva!"

Toinen lääkäri otti asian vakavasti ja tutki minut, kun valitin korvaanikin ja siellä oli tulehdus, joten olen taas antibiootti kuurilla sen takia. Kysyin tätä voimattomuuden syytä kädessäni, niin hän taas tuumasi, että: "Koska selästäni on leikattu/vapautettu paha hermopinne 2007 Niin se repii mitä todennäköisemmin nyt selkärankaa pitkin kaulalle/ niskaan ja se aiheuttaa hermopinteen niskassa, joka kuulemma voi viedä jopa leikkauspöydälle."

Silloin jälleen muistin sen Herran puheen sydämelleni muutama viikko sitten, kun olin rukouksessa ja purin tätä elämääni ja kun taas joutuu työkokeiluun, vaikka en kuitenkaan pysty siellä käymään, olemaan, kun jo autossa istuminen on minulle lähes tulkoon myrkkyä. Muusta nyt puhumattakaan. Silloin Herra sanoi jotenkin näin:"Minä pidän sinusta huolen, älä huolehdi. Ja et joudu työkokeiluun.!" No ei se nyt ihan noin ollu, mutta sinnepäin ja mua kuin rauhoteltiin ja annetttiin ymmärtää, että: kaikki järjestyy parhainpäin, kun annan Isän hoitaa asiat! Tuli kuitenkin Vahva tunne, että: Eläke saadaan Ja Isä auttaa minua.

Odotan keskiviikkoon ja jos ei tilanne ole korjaantunut, niin meen uudestaan taas lääkäriin. Pyytäisin rukoustukea ja siunaan samalla teitä jokaista rukoilijaa Jeesuksen nimessä ja veressään! Olkaa siunattuja Isän Rakkaat! :hearts: :thumb:
Maria
 

Re: Leikkausko edessä?

ViestiKirjoittaja pekka » 04. Joulu 2011 16:52

Kiitän sinua rakas taivaan Isä, että autat ja armahdat Mariaa tahtosi mukaan, Jeesuksen nimessä. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron