Kiitosta

Rukousaiheet

Kiitosta

ViestiKirjoittaja lara.tomb.raider » 29. Marras 2011 11:56

Haluan kiittää viime viikonlopun onnistuneesta matkasta pääkaupunkiseudulle. Oli onnistunut päivä syysliittokokouksessa työn merkeissä. Samalla reissulla tapasin veljeni perhettä sekä kävin aivan mahtavassa hengellisessä tilaisuudessa eräässä seurakunnassa.

Haluan kiittää varjeluksesta ajomatkoilla. Lisäksi haluan pyytää samanlaista hengen yhteyttä kotikaupunkiini ja siihen seurakuntaan, missä olen sitoutunut käymään säännöllisesti.
lara.tomb.raider
 
Viestit: 204
Liittynyt: 04. Tammi 2011 10:33
Paikkakunta: Satakunta

Re: Kiitosta

ViestiKirjoittaja todael » 30. Marras 2011 02:18

:amen4: :amen4: :amen4:

Herra siunatkoo sinua kaikella mitä tarvitset, hengellisesti ja kaikessa muussakin.
todael
 

Re: Kiitosta

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 30. Marras 2011 13:16

Mullakin on kiitosaihe tänään!!! :hurraa:
Meidän 5-viikkoinen vauva nukkui koko yön! Tähän asti ollaan valvottu useimmiten noin 24-04, eli vuorokausirytmi on ollut ihan päälaellaan. Mutta kiitos Jumalalle, että se nyt tästä vähitellen kääntyy kuntoon!
Luen Jesajaa ja tänään aamulla pysähdyin ihanaan jakeeseen: "Niinkuin liitelevät linnut, niin varjelee Herra Sebaot Jerusalemia - varjelee ja pelastaa, säästää ja vapahtaa (Jes.31:5)."
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Kiitosta

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 30. Marras 2011 13:48

Minäkin kans kiitollinen lähes jokapäiväisestä ja pienistä asioista.
Minullakin kiitosaihe. Minä heräsin viime yöllä ja huomasin että rakas Jumala oli läsnä. Ja Hän hemmotteli minua rakkaudellisella läsnäololla.
Istahdin soffan kulmaan ja annoin Jumalan rakastavan minua Jumalan rakkaudella. Oli ihanaa käpertyä Jumalan rakkaudelliseen läsnäoloon.
Ihan oikeasti niinkuin kamu tulisi viekkuun. Oli todella ihanaa. Jumala on RAKKAUS.

Kiitos Herralle rakkaudesta ja ihanasta länsäolosta! Kiitos myös Herralle teistäkin ja kiitosaiheistanne kans! :hearts:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Kiitosta

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 14. Maalis 2012 12:32

Mun sydämessä on paljon kiitosta Jumalalle, vaikka paljon on vaikeuksiakin tässä maailmassa elettäessä. Kuitenkin niin kauan on asiat hyvin, kun pysyvät usko, toivo ja rakkaus. :hearts:
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa