Rukoustukea lähimmäistemme pelastuksen puolesta

Rukousaiheet

Rukoustukea lähimmäistemme pelastuksen puolesta

ViestiKirjoittaja toni t » 26. Marras 2011 08:05

Rauhaa rakkaat sisaret ja veljet.

Jos koette niin tähän ketjuun voisi kirjoittaa henkilöitä joiden pelastumisen puolesta voisimme rukoilla ja anoa Jumalalta armoa Jeesuksen nimessä. Meillä monilla uskovillakin on perheessämme henkilöitä jotka eivät ole uskossa ja se on raskasta. Haluan olla rukoustukena sisarien ja veljien rakkainten puolesta ja tarvitsen itsekkin rukoustukea.

Vaimoni ei ole uskossa ja olen kiitollinen kaikesta rukoustuesta vaimoni pelastuksen puolesta.

Isän Jumalan siunausta ja Herran Jeesuksen pelastavaa armoa rakkaille sisarille ja veljille ja perheillenne.

:GBU:
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Rukoustukea lähimmäistemme pelastuksen puolesta

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 26. Marras 2011 08:38

Minäkin mukana olen.

Mieheni on luopio. Hän tulisi takas uskoon puhtaasta syystä että rakastaisi enemmän Herraa.
Veljeni, äitini ja isäpuoleni saa myös muistaa rukouksin että he tulisivat uskoon.
Mieheni isää, ätipuolta, sisaria ja veliä myös kans. He kaikki ovat rakkaita minulle.

:prayer4: :hearts: :prayer4:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Rukoustukea lähimmäistemme pelastuksen puolesta

ViestiKirjoittaja toni t » 26. Marras 2011 09:10

vaisuliini kirjoitti:Minäkin mukana olen.

Mieheni on luopio. Hän tulisi takas uskoon puhtaasta syystä että rakastaisi enemmän Herraa.
Veljeni, äitini ja isäpuoleni saa myös muistaa rukouksin että he tulisivat uskoon.
Mieheni isää, ätipuolta, sisaria ja veliä myös kans. He kaikki ovat rakkaita minulle.

:hearts:

Rakas taivaan Isä kaikkivaltias Jumala. Anomme sinulta rakkaan Poikasi pyhässä nimessä Jeesuksen Kristuksen nimessä että armahdat ja pelastat vaisuliinen miehen ja veljen, äitin,isäpuolen, miehen isän, äitipuolen ja sisaret ja veljet iankaikkisen elämän armolahjalla uskolla Herraan Jeesukseen Kristukseen.

Kiitos Isä että saamme rukoilla sinulta Herran Jeesuksen armoa koko vaisuliinin perheelle Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä. Amen.
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Rukoustukea lähimmäistemme pelastuksen puolesta

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 26. Marras 2011 11:09

Rauhaa!

Yksikään lapsistani iältään 18 - 25 vuotiaita eivät ole uskossa. Olen rukoillut niin kauan kuin muistan heidän puolestaan. Kaksi vanhinta on älykkäitä tämän maailman viisauteen luottavia ateisteja ja nuorin on samanlainen farisealainen nimikristitty, rippikoulussakin toiminut isonen, jollainen minäkin olin ennen uskoontuloa. Lapset ovat ensisijalla, jotta he tulisivat elävään uskoon. Vaumoni on uskossa, mutta tässä ketjussa saan muistaa rukouksin Tonin vaimoa, Tonia, vaisuliinin miestä ja vaisuliiniakin selä ylipäätään rukoilen kaikkien foorumilaisten puolesta. Itsekin olen kiitollinen kaikista esirukouksista ja todella tarvitsen niitä vaelluksessani uskossa kohti määränpäätä, Voittopalkintoa.

Siunausta :hugehug: :prayer4:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Rukoustukea lähimmäistemme pelastuksen puolesta

ViestiKirjoittaja toni t » 26. Marras 2011 11:35

Rakas taivaan Isä kaikkivaltias Jumala anomme sinulta että pelastat Jukka-Pekan lapset iankaikkisen elämän armolahjalla uskolla Herraan Jeesukseen Kristukseen. Auta ja armahda heitä Herran Jeesuksen armolla rakas Isä Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä.

:GBU:
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Rukoustukea lähimmäistemme pelastuksen puolesta

ViestiKirjoittaja pekka » 26. Marras 2011 15:03

Rakas taivaallinen Isämme, Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä, kiitos, että saamme rukoilla sinulta apua hädässä ja ahdistuksissa. Tapahtukoon sinun tahtosi sillä sinun on kaikki valta, voima ja kunnia, iankaikkisesti. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Rukoustukea lähimmäistemme pelastuksen puolesta

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 27. Marras 2011 11:02

Herramme Jeesus pelasta mun veli ja sisko.. Veli ei usko oikein koska on katkera sairauksistaan..(epilepsia ja reuma) ja sisko taas ei ehdi tämän elämän onnen vuoksi miettiä Hengellisiä.. (On elänyt tämän elämän kuin sadussa,ainaista onnea) Mutta Sinä Herra voit ilmestyä tilanteeseen kuin tilanteeseen ja alkaa kolkuttaa sydämenovia.. Mene Herra ja kolkuta..Amen :amen4:
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Rukoustukea lähimmäistemme pelastuksen puolesta

ViestiKirjoittaja toni t » 27. Marras 2011 12:12

tuomarisimson777 kirjoitti:Herramme Jeesus pelasta mun veli ja sisko.. Veli ei usko oikein koska on katkera sairauksistaan..(epilepsia ja reuma) ja sisko taas ei ehdi tämän elämän onnen vuoksi miettiä Hengellisiä.. (On elänyt tämän elämän kuin sadussa,ainaista onnea) Mutta Sinä Herra voit ilmestyä tilanteeseen kuin tilanteeseen ja alkaa kolkuttaa sydämenovia.. Mene Herra ja kolkuta..Amen


Rakas taivaan Isä anomme sinulta iankaikkisen elämän armolahjaa tuomarisimson777 veljelle ja siskolle. Auta ja armahda heitä Herran Jeesuksen Kristuksen armolla Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä amen. Kiitos Isä Jeesuksen nimessä että saamme esirukoilla tuomarisimsonin veljen ja sisaren pelastuksen puolesta amen.
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron