koulukiusaaminen

Rukousaiheet

koulukiusaaminen

ViestiKirjoittaja todael » 24. Marras 2011 22:58

Eräs sisar lähetti tekstiviestissä rukouspyynnön, jonka haluan jakaa kanssanne. Hänen poikansa on koulussa kovin kiusattu, lintsaa sen takia, on pahasti masentunut ja ahdistunut. Jeesuksen nimessä haluan itse pyytää Jumalalta voimaa paastota tämän asian tähden ja rukoilla.

Kiitos Jeesus sinulle ja rakkaille veljille ja sisarille sinussa.

- todael :prayer4:
todael
 

Re: koulukiusaaminen

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 25. Marras 2011 09:08

Rauhaa!

Koulukiusaaminen, työpaikkakiusaaminen ovat vakavia asioita ja voivat saada aikaan paljon pahaa kiusatun elämässä :wise3: . Olen kokenut molempia ja otan erityisesti tämän esilletuomasi rukousaiheen sydämelleni :prayer4:

Siunausta!
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: koulukiusaaminen

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 25. Marras 2011 10:07

Rukouksissa tahdon mukana olla minäkin.
lonelyrider
 

Re: koulukiusaaminen

ViestiKirjoittaja uuhi » 25. Marras 2011 17:21

voisi ehdottaa sisarelle, että ottaisi pojan pois koulusta ja että isä tai äiti alkaisi opettaa poikaa kotona.
uuhi
 
Viestit: 532
Liittynyt: 30. Joulu 2010 14:39

Re: koulukiusaaminen

ViestiKirjoittaja todael » 25. Marras 2011 23:18

Tämä uskonsisar on leski ja yksinhuoltaja, joten itse ymmärrän että hän ei tässä elämän tilanteessa kykene opettamaan poikaansa itse kotona.

Kiitoksia kaikille rukousavusta.
- todael :prayer4:
todael
 

Re: koulukiusaaminen

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 26. Marras 2011 10:40

Nimenomaan ja kannattaa rukoilla. Herra kuulee rukoukset ja aina ensisijaisesti koulukiusaamistapauksissa on hyvä olla yhteydessä kouluun, sillä kiusaaminen saattaa olla laajempikin ongelma ja sen on mahdollista tulla kokonaan poistetuksi. Olen joutunut toimimaan itse niin ja kiusaaminen loppui koulusta koskien lapsiani ja muitakin lapsia ensisijaisesti.
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: koulukiusaaminen

ViestiKirjoittaja uuhi » 26. Marras 2011 11:05

peruskoulu on turmiollinen paikka. ensinnäkin se pyrkii muokkaamaan lapsista oman muottinsa mukaan ajattelevia ja toimivia, ja peruskoulun opettama ajattelutapa ja toimintatapa on joissakin asioissa raamatun vastainen, väärä, kieroutunut.
toiseksi, monet luokat ovat kovisyhteisöjä ja maailmaa rakastavia. uskovan lapsen paikka ei ole kovisyhteisössä. huono seura hyvät tavat turmelee. koulun kovisyhteisöt opettavat usein myös haureutta, rivoutta, juopottelua ja monia muita huonoja asioita.

miten perukoulu ja lastenkoti eroavat toisistaan? siten, että lastenkoti on kokopäivälaitos ja peruskoulu on osapäivälaitos.

jos ei kyseisen pojan äiti pysty opettamaan poikaansa kotona, niin toivottavasti joku toinen uskova voisi opettaa häntä.

USA:ssa yli miljoona lasta on kotiopetuksessa.
uuhi
 
Viestit: 532
Liittynyt: 30. Joulu 2010 14:39


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron