Eräs nainen kamppailee...

Rukousaiheet

Eräs nainen kamppailee...

ViestiKirjoittaja pekka » 20. Marras 2011 00:36

Olen tarjonnut hänelle apuani mutta kova kuori ei ole vielä antanut periksi. Olen jo julistanut hänelle ilosanomaa Herrasta Jeesuksesta mutta nyt tarvittaisiin rukousapua, että hänen kuorensa murtuisi ja hän uskaltaisi avautua minulle. Ja, että hän kääntyisi sydämessään Herran Jeesuksen puoleen.

Rakas taivaallinen Isämme, kiitos, että saan rukoilla tämän ihmisen puolesta Herran Jeesuksen nimessä. Sinä näet hänen sydämeensä ja vain sinä voit auttaa ja parantaa hänet. Tapahtukoon sinun tahtosi hänen elämässään. Sinun on kaikki valta, voima ja kunnia, iankaikkisesti. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Eräs nainen kamppailee...

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 25. Marras 2011 10:35

Pekka, haluaisin kertoa pari juttua.

Minä heitin koukku järveen ja yhtäkkiä kala nappasi koukkuun ja tuntui että koukussa ei olisi ollut yhtään matoa. :o :shock:
Kaksi kertaa. :shock: :roll:

Mies ja nainen tuli uskoon. Jäin ihmettelemään mites se onnistui. En tehnyt mitään kunnon evankeliointia kuin vain pidin kehnosti "pienen avaus evankelioinnin". En osaa evankelioida.
He heti ottivat hihastani kiinni ja tahtoivat tulla uskoon, noin vaan. :shock:

Jälkeenpäin aloin ymmärtää että Jumala taisi hoitaa puolestani vaikka en osaa evankelioida. Älä sinä yritä omin avuin vaan anna Herra hoitaa sinun puolestasi siinä.

Rukoilen että tää nainen vastaanottaisi Jumalan iankaikkisen siemenen omaan sydämeen. :hearts:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Eräs nainen kamppailee...

ViestiKirjoittaja pekka » 25. Marras 2011 14:06

Kiitos vaisuliini kauniista sanoistasi ja rohkaisevista sanoistasi.

Näin on juuri kuten kirjoitit. En yritäkään omin voimin vaan olen siinä ainoastaan välikätenä, annan kyllä Herralle kunnian tässäkin asiassa. Vain Hän kykenee auttamaan ja muuttamaan ihmisen sydämen tilan.

Toivotaan, että hyvin käy. Ja toki tarvittaessa kuljen naisen rinnalla jos se on Herran tahto tässä asiassa.

Jumalan siunausta sinulle rakas uskonsisar.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Eräs nainen kamppailee...

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 25. Marras 2011 18:52

pekka kirjoitti:Kiitos vaisuliini kauniista sanoistasi ja rohkaisevista sanoistasi.

Näin on juuri kuten kirjoitit. En yritäkään omin voimin vaan olen siinä ainoastaan välikätenä, annan kyllä Herralle kunnian tässäkin asiassa. Vain Hän kykenee auttamaan ja muuttamaan ihmisen sydämen tilan.

Toivotaan, että hyvin käy. Ja toki tarvittaessa kuljen naisen rinnalla jos se on Herran tahto tässä asiassa.

Jumalan siunausta sinulle rakas uskonsisar.


Just, välikätenä.

Jumalan siunausta sinulle rakas uskonveli. Kuva
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron