Eilen töissä paljastui uusi haava

Rukousaiheet

Re: Eilen töissä paljastui uusi haava

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 08. Joulu 2011 10:30

lonelyrider kirjoitti:Mietin tuota sinun tilannettasi ja vaikuttaa näin maallikon näkökulmasta siltä että sinulla on paniikkihäiriö, ei niinkään ahdistushäiriötä. Ainakin itse pystyn erittelemään mistä johtuu, eli mikä laukaisee ahdistuskohtauksen, tosin se on osittain kokemuksenkin tuomaa tulosta jo, että olen oppinut hakemaan ja löytämään syyt. Tarkoitin sillä kertomisella juuri sitä, että jos voisi joka kerta kun kohtaus tulee, niin eritellä kokemuksiaan, tunteitaan ja ajatuksia yleensäkin. Mutta ilmeisesti sinun tapauksessa se ei onnistu.

Paniikkihäiriö, ainakin mitä yhdellä ystävälläni on, niin se tosiaan tulee yhtäkkiä vaikka kaupan kassalla tai vaikka yöaikaan yhtäkkiä... uskoisin että esim. stressi voi vaikuttaa siihen ja elämänmuutokset yleensäkin, miten oireilee, näin olen ystäväni kertomusten mukaan ymmärtänyt.

Entä lääkitys, en ole niiden puolestapuhuja, kuten varmaan palstalla olet sinäkin saanut lukea, mutta auttaisiko se hallitsemaan elämää ja saamaan se tasapainoon? Vai onko sinulla lääkitystä oireisiin?
Ajattelen että se voisi olla paniikkihäiriössä ihan suotavaa, jos ei voi lähteä mitenkään purkamaan tilannetta, mistä johtuu. Uskon tosin, että myös paniikkihäiriössä on laukaisevat tekijänsä ja jos itsellä olisi kyseisiä oireita, koettaisin löytää syyt ja seuraukset, ainakin ensin... mutta jos oireet ovat mahdottoman hirveitä kantaa, ei syytä ole itseäänkään piinata, jos oireet eivät ala helpottamaan. Ja tietenkin rukous on ykkönen, se asia on aina ensin pidettävä mielessä, että hakee rukoustukea, niinkuin olet tehnytkin.

Jokatapauksessa rukoilen puolestasi ja uskon että Jumala haluaa helpottaa taakkojasi, olethan Hänelle rakas lapsi ja mitä muuta kuin hyvää Hän voisi sinulle tahtoa. Siunausta.


Tuohon yhtyen sanon Aaameen!!! ;gladly:

Joo olen vähän lukenut tuolla palstalla mutta uskon pärjääväni ilman lääkitystä. Rukous on minun ykköseni.

Kiitos esirukouksestasi! Jumala siunatkoon sinua runsaasti, lovelyrider! :pc:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Eilen töissä paljastui uusi haava

ViestiKirjoittaja niinimaa28 » 03. Tammi 2012 11:17

lonelyrider kirjoitti:Jos voisin ahdistuksesi pois ottaa, sen ottaisin...

Toivon ja pyydän Jumalalta että Hän sinua armahtaa ja hoitaa terveeksi.


Tunnen kipusi vaisuliini - ja toivon ja rukoilen että ongelmasi ja ahdistuksesi poistuu. Tiedät kyllä Kuka auttaa ja on AINA vierelläsi!
niinimaa28
 

Re: Eilen töissä paljastui uusi haava

ViestiKirjoittaja eerika » 04. Tammi 2012 13:58

Rukoilen.
Jeesus on Voittaja !
Avatar
eerika
 
Viestit: 153
Liittynyt: 19. Maalis 2011 16:49

Re: Eilen töissä paljastui uusi haava

ViestiKirjoittaja Mallu » 13. Tammi 2012 22:39

Vaisuliini,muistan sinua rukouksin.Tuntuu tutulta tuo ahdistus.Isä pyydän Jeesuksen nimessä,että vapautat Vaisuliinin tästä ahdistuksesta ja parannat kaikki haavat.Voimia sinulle :hugehug:
Mallu
 

Re: Eilen töissä paljastui uusi haava

ViestiKirjoittaja niinimaa28 » 19. Tammi 2012 14:03

Hei Vaisuliini! Mitä sinulle kuuluu? Olisipa mukava kuulla sinusta ja onko olosi yhtään parempi?
niinimaa28
 

Re: Eilen töissä paljastui uusi haava

ViestiKirjoittaja eerika » 23. Tammi 2012 23:16

:prayer4: :amen4: :idea:
Jeesus on Voittaja !
Avatar
eerika
 
Viestit: 153
Liittynyt: 19. Maalis 2011 16:49

Re: Eilen töissä paljastui uusi haava

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 23. Tammi 2012 23:43


Kiitos paljon esirukouksestanne, Niinimaa28, Eerika ja Mallu. :-P

Morotus Niinimaa, no joo... ei ole mitään muutosta tapahtunut. Hengailen vain oman kamuporukan kanssa missä minun ei tarvis hallita itseäni. En ole enää töissä missä vei kaikki voimat niin sit en voinut hallita itseäni enää. Rättiväsyneenä oli mahdotonta hallita itseäni mitään.

Minä olen aina vältellyt ahdistavia paikkoja ja on sujunut hyvin tähän iltaan asti.
Kampaajalla tänään kävin ja siellä ei ollut ketään kuin tuttu sama kampaaja ja minä. Kiitos Herralle!

Kiitos kysymästä, minulle kuuluu mukavasti. Jumalan Henki on taas entistä enemmän todellisempi minulle, tällaiselle vajavaiselle ja horjuvalle uskovalle.
Kiitos Herralle!

No muuten...minä löysin toissailtana yhden kohdan mikä viittaa selvästi Jeesukseen. Jes.45:15 Totisesti, sinä olet salattu Jumala, sinä Israelin Jumala, sinä Vapahtaja. :thumb:

Luin Jes.43, 44 ja 45 lukua ja oli muutamaa löydettävää mikä viittaa Jeesukseen. :hurraa:

Luin myös Bibliaa ja minä vertailin lauseita 33/38 käännöksen kanssa. Wautsi!

No häippään nyt. Morotus! :pc: :hearts:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Edellinen

Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa