Viisautta meille kaikille

Rukousaiheet

Viisautta meille kaikille

ViestiKirjoittaja lara.tomb.raider » 26. Loka 2011 13:56

Pyydän esirukousta itseni ja muiden uskovien puolesta. Liikkeellä on harhaoppeja, vääriä profeettoja/ opettajia ja välinpitämättömyyttä Raamattua kohtaan. Olen katsonut tv7-kanavaa, jolta tulee välillä suunnatonta harhaoppista opetusta eikä sitä ole kukaan korjaamassa. Tämä eksyttää monia vasta uskoon tulleita. (Tv7:lta tulee myös hyvää opetusta rakennukseksi, nuhteeksi, lohdutukseksi ja rohkaisuksi uskoville.) Minäkin olen välillä hämilläni ja joudun rukoilemaan, että Pyhä henki valaisisi niin kuin asiat todellisuudessa ovat! Tätä opetusjuttua näkee myös seurakunnissa, joissa olen käynyt. En itse kuulu kirkkoon eikä minulla ole kiinteää (Raamatun mukaista) seurakuntayhteyttä. Rukoilen, että en eksyisi. Pyydän samalla, että voisin löytää tämän kaupungin seurakunnan :)! Toivon siunausta kaikille uskoville. Lisäksi pyydän henkien erottelukykyä, jotta voimme erottaa, mikä oppi on mistäkin...
lara.tomb.raider
 
Viestit: 204
Liittynyt: 04. Tammi 2011 10:33
Paikkakunta: Satakunta

Re: Viisautta meille kaikille

ViestiKirjoittaja toni t » 26. Loka 2011 16:16

Rakas taivaan Isä kaikkivaltias Jumala. Anomme sinulta näitä laran mainitsemia asioita kaikille Jumalan lapsille. Anna meille ymmärrystä ja viisautta vaeltaa sinun sanasi totuudessa ja vaikuta meissä tahtominen ja tekeminen että sinun hyvä tahtosi voisi tapahtua meidän kauttamme. Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä aamen.

:GBU:
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron