Sanan, rukouksen ja profetioiden blogi

Rukousaiheet

Sanan, rukouksen ja profetioiden blogi

ViestiKirjoittaja päivänsäde » 23. Loka 2011 21:36

Hei.



Tämä on yhteinen viesti niille, ketkä ovat minun tuttujani tai ystäviäni tai esim hoitajiani tai lääkäreitäni. Sekä uskoville, että uskosta osattomille.





Uskosta osattomille:



kannattaa lukea tätä blogia http://esirukouksia.blogspot.com/, jos uskonasiat kiinnostaa. Ja ihan mielenkiinnosta sitä tutkia.



ja



Uskoville:





Esirukousaiheitani on luettavissa myös blogissani osoitteessa http://esirukouksia.blogspot.com/ ja pyydänkin esirukousta nyt kaikkien blogin teksteissä ja linkeissä ja seuraamieni blogien luettelossa olevien ihmisten ja heidän asioittensa ja elämäntilanteittensa puolesta. Tutustukaa blogin teksteihin ja linkkeihin joita esitän siinä mm vakituisten rukousaiheitteni sivuille ja seuraamiini muittenkin ihmisten blogeihin joiden kirjoittajista osa on uskossa ja osa ei. Samoin rukouskohteistani jotka on rukouskohteina mainittu, osa on ja osa ei ole uskossa. Osa elää maailmassa ja pimeydessä ja osa on vain uskonnollisia ja nimikristityyjä, osa ateisteja ja osa on synnin kahleissa ja orjuudessa olevia, tämän ajan "syntisiä naisia ja miehiä" joita Jeesus armahtaa samoin kuin mitenkä Raamatussakin sitä Raamatun syntistä naista ja osa on sen naisen kaltaisia, joka Raamatussa paljon rakasti ja paljon anteeksi sai. He ovat minua paljon rakastaneet ja he Jeesukselta paljon anteeksi saavat, koska sen minkä he tekivät yhdelle näistä vähimmistä, sen he tekivät myös Jeesukselle Kristukselle. Rukoilkaa myös sen puolesta, että Aspergerin syndrooman hoitokäytännöt ja tukitoimet muuttuvat Jumalan tahdon mukaisiksi myös Joensuun kaupungissa.





Muistakaa heitä ja kiittäkää jo etukäteen pelastuksestaan sillä;





Luuk.7:36 Niin eräs fariseuksista pyysi häntä ruualle kanssaan; ja hän meni fariseuksen taloon ja asettui aterialle.

7:37 Ja katso, siinä kaupungissa oli nainen, joka eli syntisesti; ja kun hän sai tietää, että Jeesus oli aterialla fariseuksen talossa, toi hän alabasteripullon täynnä hajuvoidetta

7:38 ja asettui hänen taakseen hänen jalkojensa kohdalle, itki ja rupesi kastelemaan hänen jalkojansa kyynelillään ja kuivasi ne päänsä hiuksilla ja suuteli hänen jalkojaan ja voiteli ne hajuvoiteella.

7:39 Mutta kun fariseus, joka oli hänet kutsunut, sen näki, ajatteli hän mielessään näin: "Jos tämä olisi profeetta, tietäisi hän, mikä ja millainen tuo nainen on, joka häneen koskee: että hän on syntinen."

7:40 Niin Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Simon, minulla on jotakin sanomista sinulle." Hän virkkoi: "Opettaja, sano." -

7:41 "Lainanantajalla oli kaksi velallista; toinen oli velkaa viisisataa denaria, toinen viisikymmentä.

7:42 Kun heillä ei ollut, millä maksaa, antoi hän molemmille velan anteeksi. Kumpi heistä siis rakastaa häntä enemmän?"

7:43 Simon vastasi ja sanoi: "Minun mielestäni se, jolle hän antoi enemmän anteeksi." Hän sanoi hänelle: "Oikein sinä ratkaisit."

7:44 Ja naiseen kääntyen hän sanoi Simonille: "Näetkö tämän naisen? Minä tulin sinun taloosi; et sinä antanut vettä minun jaloilleni, mutta tämä kasteli kyynelillään minun jalkani ja kuivasi ne hiuksillaan.

7:45 Et sinä antanut minulle suudelmaa, mutta tämä ei ole lakannut suutelemasta minun jalkojani siitä asti, kuin tulin sisään.

7:46 Et sinä voidellut öljyllä minun päätäni, mutta tämä voiteli hajuvoiteella minun jalkani.

7:47 Sentähden minä sanon sinulle: tämän paljot synnit ovat anteeksi annetut: hänhän näet rakasti paljon; mutta jolle vähän anteeksi annetaan, se rakastaa vähän."

7:48 Sitten hän sanoi naiselle: "Sinun syntisi ovat anteeksi annetut."

7:49 Niin ateriakumppanit rupesivat ajattelemaan mielessänsä: "Kuka tämä on, joka synnitkin anteeksi antaa?"

7:50 Mutta hän sanoi naiselle: "Sinun uskosi on sinut pelastanut; mene rauhaan."
päivänsäde
 
Viestit: 77
Liittynyt: 22. Joulu 2010 16:09

Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron