Tukihenkilöasiaa jälleen

Rukousaiheet

Tukihenkilöasiaa jälleen

ViestiKirjoittaja päivänsäde » 09. Loka 2011 16:32

Minulla on fyysisiä, neurologisia ja psyykkisiäkin vaivoja, joista osa liittyy perussairauteeni ja osa on muita, ihan perussairaudesta johtumattomia vaivoja, jotka johtuvat geeneistä tai rankoista elämänkokemuksistani. On oiretta ja sairautta joka lähtöön ja pitkä lista erinäisiä vaivoja joittenka takia sain työkyvyttömyyseläkkeen jo 27-vuotiaana. Minulle on lisäksi ollut erittäin vaikea löytää sopivia tukitoimia ja kuntoutusta, koska sairauteni on poikkeuksellisen vaikea ja harvinainen. Voisin hyötyä esim neuropsykologisesta valmennuksesta, tukihenkilöstä, fysioterapiasta ja muusta sellaisesta, jolla hoidetaan myös fyysisiä ja neurologisiakin oireita eikä vain niitä psyykkisiä niinku tähän asti. Haaveenani olisi, että eräs minulle tuttu terveydenhuollon ammattilainen alkaisi minulle tukihenkilöksi. En tiedä, onko hänestä sellaiseen, mutta jos ei ole, niin hän voi esim käydä tukihenkilökurssin jossain tai kouluttautua neuropsykologiseksi valmentajaksi. Tai hän voi laittaa asioitani eteenpäin ja kirjoitella lähetteitä minulle esim fysioterapioihin ja neuropsykologisiin kuntoutuksiin ja itse olla minulle ihan vaan tukihenkilö. Haaveena on esim metsäretket hänen kanssa ja se, että hoitaisin hänen eläimiään, esim kissoja, hevosia, koiria jne. Tai tekisin muitakin arkielämän askareita hänen kanssa yhdessä. Myös lenkkeilyä haluan hänen kanssa harrastaa. Ja hän voisi jutella kanssani ja neuvoa minua. Monet sanovat, ettei se onnistu, koska hän on kirurgian osaston ylilääkäri. Mutta on hän ennenkin tehnyt esim nuorempana ollessaan varsinaisesta toimenkuvastaan poikkeavaa vapaaehtoistyötä. Miksei siis nyt tälläkin hetkellä? Voitteko rukoilla sen puolesta, että hän olisi tukihenkilöni jos se on Jumalan tahto niin hänen kuin minunkin kohdalla? Ja että joku väylä asiassa aukeaa, että jotakin kautta hän saisi mahdollisuuden tai hänet ohjattaisiin vapaaehtoistyötä tai muuta työtä tekemään tähän asiaan liittyen? Se taho mitä kautta hän voisi olla tukihenkilö, olisi ihan mikä vaan taho, minkä kautta tämmöiset hommat on mahdollista ja mihin hän pääsee tai joutuu tai hakeutuu itse. Ja jos joku arvaa mistä on kyse ja on uskossa, niin rukoilkaa että Jumala antaa viisautta meille asiassa ja Jumalan tahto tapahtuu. Mutta jos kyseinen henkilö ei voi missään tapauksessa olla tukihenkilö, niin rukoilkaa että jos tämä ajatus ei ole Jeesuksen eikä Jumalan tahto, niin se raukeaisi tyhjiin koko idea ja saisin jonkun muun tukihenkilön, kunhan saisin tukihenkilön kun siihen on tarve. Ja koska minulla on niin monenlaisia ja outoja oireita, niin turvallisinta olisi, jos tukihenkilönä olisi joku terveydenhuollon ammattilainen joka tajuaa edes perusasiat näistä vaivoista.
päivänsäde
 
Viestit: 77
Liittynyt: 22. Joulu 2010 16:09

Re: Tukihenkilöasiaa jälleen

ViestiKirjoittaja pekka » 09. Loka 2011 19:43

Herran Jeesuksen nimessä, toivon ja rukoilen kiitoksella, että tässä asiassa tapahtuu Jumalan tahto. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Tukihenkilöasiaa jälleen

ViestiKirjoittaja eerika » 13. Loka 2011 19:30

Jeesus, ilmesty tässäkin asiassa.
Aamen.
Jeesus on Voittaja !
Avatar
eerika
 
Viestit: 153
Liittynyt: 19. Maalis 2011 16:49


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron