Astma

Rukousaiheet

Astma

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 02. Loka 2011 14:11

Minulla astman oireet alkoi pahentaa. En jaksa vetää astmalääkkeen keuhkoihin.
Astma oireili lääkkeenoton jälkeen uudestaan. Jumala, ota astma kokonaan pois.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Astma

ViestiKirjoittaja pekka » 02. Loka 2011 14:27

Rakas taivaallinen Isämme, auta ja armahda vaisuliinia. Kiitos, että sinun tahtosi tapahtuu hänen elämässään. Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Astma

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 03. Loka 2011 06:25

Aamen!

Kiitos, Pekka! Nyt minä voin paremmin. Astma ei minua enää vaivannut. Kiitos! Jumala on ihmeellinen Parantaja! Ja Ylilääkäri kans! :thumb:

PS. Olen kuullut huhun että muutama on parantunut kokonaan pois astmasta kun heidän puolesta on rukoiltu.
Se vielä ihmeellisempi juttu.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Astma

ViestiKirjoittaja eerika » 13. Loka 2011 19:29

Jeesuksen, voittajan ja parantajan nimessä rukoilen, että astma väistyy ja paranee kokonaan.
Aamen.
Jeesus on Voittaja !
Avatar
eerika
 
Viestit: 153
Liittynyt: 19. Maalis 2011 16:49

Re: Astma

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 15. Maalis 2012 13:36


En ymmärrä missä meni vikaan kun astma oireilee niin kovasti.
Tuntuu etten osaa hoitaa hyvin. Kevään kaamosväsymys on rasituksena sille astmalle ja samoin ahdistuskohtaukset.
Tarvitsisin rukousvoimaa että parantuisin kokonaan pois astmasta. Kiitoksia silti!
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 4 vierailijaa

cron