Huomenna on sitten se palaveri

Rukousaiheet

Huomenna on sitten se palaveri

ViestiKirjoittaja päivänsäde » 26. Syys 2011 12:10

Elämässäni on henkilö, joka on minulle taivaan lahja. Jumala antoi minulle lahjaksi ystävän ja tukihenkilön. Se on se henkilö, josta monesti puhun ja jolle olen kertonut Jeesuksesta. Voitteko rukoilla hänen puolestaan ja sen puolesta, että kun on se palaveri huomenna tukihenkilöasioista, että saisin juuri hänet tukihenkilöksi. Minä niin rakastan häntä, jo heti siitä asti kun hänet näin ekan kerran, niin tiesin ja tunsin, että tässä on ihminen jonka kanssa haluan jutella ja jonka kanssa tullaan yhdessä opettelemaan arkielämän asioita ja esim vauvan hoitamista ja joka on luotu minun tukihenkilöksi ja siinä arvokas ja hyvä sellaisena kuin hän on. Kiitos Jeesus kun annat hänet minulle tukihenkilöksi. Jeesus anna voimaa ja viisautta hänelle ja armahda häntä ja anna voimaa kaikesta vastustuksesta ja pilkasta huolimatta hänelle jaksaa olla tukenani(sellaisiakin ihmisiä on ketkä vastustaa tätä asiaa, mutta armahtakoon ja siunatkoon Jeesus heitäkin kun ei meillä ole taistelu lihaa ja verta vastaan vaan henkivaltoja vastaan ja sielunvihollinen tekee työtään käyttäen jumalattomia välikappaleinaan estääkseen Jumalan työn. Mutta olkoon ne esteet nyt murrettu Jeesuksen nimessä ja veressä ja rauetkoon tyhjiin vihollisesta oleva vastustus Jeesuksen nimessä ja Golgatan keskimmäisellä ristillä maahan vuotaneen veren voittovoimassa. Kiitos Jeesus kun saan nekin ihmiset tuoda rukouksessa Jeesuksen verisen ristin juurelle. Kiitos Jeesus kun veresi voittaa pimeyden vallat tässä asiassa. Kiitos Herra Jeesus.)
päivänsäde
 
Viestit: 77
Liittynyt: 22. Joulu 2010 16:09

Re: Huomenna on sitten se palaveri

ViestiKirjoittaja pekka » 26. Syys 2011 12:21

Toivon, että asiat menevät niin kuin sinä toivot ja haluat Herran Jeesuksen nimessä.

Kiitos Herra Jeesus, että autat ja armahdat päivänsädettä hänen uskonsa tähden. Kiitos, että saamme tuoda sinulle kaikki huolemme ja murheemme ja, että saamme sinulta sinun nimessäsi pyytää, että autat ja armahdat meitä vajavaisia syntisiä ihmisiä. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Huomenna on sitten se palaveri

ViestiKirjoittaja päivänsäde » 27. Syys 2011 21:07

Vammaispalvelussa sanottiin, että heillä ei ole minulle tarjota palveluja, koska en ole liikuntavammainen enkä näkövammainen ym. Mutta laitoin erään asian vireelle erääseen toiseen tahoon, se olisi kuntouttavampi vaihtoehto. Siihen sisältyisi esim allasjumppaa ja lenkkeilyä ja tukihenkilö olisi minulle ennestään tuttu. Voitteko rukoilla asian puolesta? olisi tukihenkilönä ja kuntouttajana siinä samalla ja pitäs mulle allasjumppaa kuntohovilla, eli siinä paikassa missä on luentojakin pitäny.
Kuntohovi on uimahalli ja kuntosali täällä Joensuussa
päivänsäde
 
Viestit: 77
Liittynyt: 22. Joulu 2010 16:09

Re: Huomenna on sitten se palaveri

ViestiKirjoittaja pekka » 27. Syys 2011 22:50

Isä meidän, Poikasi Jeesuksen nimessä, kiitän sinua, että saan tuoda tämän esirukouksen eteesi. Auta ja armahda päivänsädettä tahtosi mukaan. Sinun on kaikki valta, voima ja kunnia, iankaikkisesti. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Huomenna on sitten se palaveri

ViestiKirjoittaja todael » 28. Syys 2011 02:05

Tahdon rukoilla Isä edellä esitetyn asian puolesta. Kiitos että Sinä autat, olet meitä varten. Jeesuksen nimessä.

- todael :prayer4:
todael
 


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron