Kahvipullat ilmaisiksi

Rukousaiheet

Kahvipullat ilmaisiksi

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 22. Syys 2011 16:21

Sade tänään yllätti ja kiirehdin kahvilaan joka oli lähellä etten kastuisi.
Menin sisään ja otin kahvikupin ja omenapiirakkapalan.
Istahdin ja odotin että sade lakkaisi niin pääsisin kotiin.
Mutta myyjä näytti minulle paperipussin missä on kahvipullia, (4kpl).
Ja sanoi minulle, ne on minulle.

Mitäh? :o Kysyin mitä maksaa?
Myyjä sanoi ei mitään ja vie ne kotiin. :shock:

Oho, minä ajattelin mitä tää on.
Nyt pyytäisin rukousta myyjän ja myös kahvilan työväen puolesta että he kaikki tulisi uskoon ja pelastuisivat kans.
Jumala siunatkoon sitä myyjää ja muita. Ja auttakoon Jumala tää kahvila menestymään. Kiitos rakas Isä, Jeesuksen nimessä! :prayer4: :amen4:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Kahvipullat ilmaisiksi

ViestiKirjoittaja pekka » 22. Syys 2011 19:47

Kiitos Herra Jeesus, että saan kääntyä puoleesi ja pyytää, että avaat näiden ihmisten korvat kuulemaan ja silmät näkemään totuus sinun nimessäsi. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Kahvipullat ilmaisiksi

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 22. Syys 2011 20:17

pekka kirjoitti:Kiitos Herra Jeesus, että saan kääntyä puoleesi ja pyytää, että avaat näiden ihmisten korvat kuulemaan ja silmät näkemään totuus sinun nimessäsi. Amen.



Ajatteles, minä sain ilmaisiksi pulleat itseleivotut korvapuustit nam nam... Tänään me söimme ja huomenna vielä loput siis kahvikupin kanssa. Olen pullan ystävä, sen Jumala tiesi ja kiitos Herralle! :good2:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Kahvipullat ilmaisiksi

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 22. Syys 2011 21:44

vaisuliini kirjoitti:
pekka kirjoitti:Kiitos Herra Jeesus, että saan kääntyä puoleesi ja pyytää, että avaat näiden ihmisten korvat kuulemaan ja silmät näkemään totuus sinun nimessäsi. Amen.



Ajatteles, minä sain ilmaisiksi pulleat itseleivotut korvapuustit nam nam... Tänään me söimme ja huomenna vielä loput siis kahvikupin kanssa. Olen pullan ystävä, sen Jumala tiesi ja kiitos Herralle! :good2:


Niin, eikö raamatussakin sanota, että Jumala tietää ennenkuin edes pyydämmekään, vai miten se meni :)
lonelyrider
 

Re: Kahvipullat ilmaisiksi

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 22. Syys 2011 22:45

lonelyrider kirjoitti:
vaisuliini kirjoitti:
pekka kirjoitti:Kiitos Herra Jeesus, että saan kääntyä puoleesi ja pyytää, että avaat näiden ihmisten korvat kuulemaan ja silmät näkemään totuus sinun nimessäsi. Amen.



Ajatteles, minä sain ilmaisiksi pulleat itseleivotut korvapuustit nam nam... Tänään me söimme ja huomenna vielä loput siis kahvikupin kanssa. Olen pullan ystävä, sen Jumala tiesi ja kiitos Herralle! :good2:


Niin, eikö raamatussakin sanota, että Jumala tietää ennenkuin edes pyydämmekään, vai miten se meni :)

Joo ihana Isä meillä on joka tietää mitä tarvitsemme. ;gladly:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Kahvipullat ilmaisiksi

ViestiKirjoittaja eerika » 22. Syys 2011 23:13

:amen4: :thumb:
Jeesus on Voittaja !
Avatar
eerika
 
Viestit: 153
Liittynyt: 19. Maalis 2011 16:49


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 8 vierailijaa

cron