Kuumeflunssa tulossa?

Rukousaiheet

Kuumeflunssa tulossa?

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 15. Syys 2011 19:18

Minulla on nyt tosi heikko olo ja kurkku kipeänä. Kurkkua alusti kivisti ja nyt oudot päänsäryt... Tuntui oudolta kuin kuume olisi tulossa.
Minulla on vähän lämpöä...

Mutta minua huolettaa astma koska yleensä kuume tai flunssa tulee niin se tulee uudestaan tuplasti ja pitemmäksi aikaa kuin muut jotka toipuvat normaalin nopeasti.

En haluaisi sen toistuvan enää. Astma osaa reagoida. Minä voisin ilman rukousapua rukoilla tämän asian puolesta ja uskoa kanssa että paranisin varmaan mutta minulla usko välillä horjutttaa. Anteeksi epäuskoni!

Äsken sekoitin lusikallista ruususuolaa kanssa lähdeveden kanssa ja join kanssa. Toivottavasti se auttaisi...

No viimeksi minä sain kaksi kertaa antibioottikuuria peräkkäin, ei kivaa olleskaan. Niin tulin töihin ja minulta kysyttiin oliko minulla sikaflunssa koska olin pitkään sairaslomalla. Sanoin että se oli tavallinen flunssa mutta astma reagoi herkästi. En halua enää sen toistuvan enkä sitä kestä.
Kiitso kun muistetaan tämän asian puolesta rukouksin. Jumalan siunausta kaikille! :pc:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Kuumeflunssa tulossa?

ViestiKirjoittaja pekka » 15. Syys 2011 19:52

Kiitos Isä, Jeesuksen nimessä, että autat uskonsisarta tahtosi mukaan. Sinun on kaikki valta, voima ja kunnia, iankaikkisesti. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron