Ihmeellinen tylsyys lomallani

Rukousaiheet

Ihmeellinen tylsyys lomallani

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 12. Elo 2011 21:44

No tänään minulla loma alkoi mutta vielä ypöyksin. Jumala voisi auttaa minua tässä asiassa.

No Jumalan siunausta kaikille!
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Ihmeellinen tylsyys lomallani

ViestiKirjoittaja pekka » 12. Elo 2011 23:09

Kiitos Herralle, että Hän auttaa sinua tahtonsa mukaan!
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Ihmeellinen tylsyys lomallani

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 22. Elo 2011 22:04

Anteeksi, olisi esirukousaihe vielä...

Minua alkoi taas ahdistaa ja masentaa sillä minusta tuntuu että olen elämäni tuhlannut väärällä tavalla tai en oikein käyttänyt elämäni...

Ennen sunnuntain ehtoolliskokousta uskonsisar lähetti minulle tekstarin kännykkään ja sanoi että itse on ehtoolliskokouksessa mutta minun oli tapana jättää kokouksen väliin. Ei tämä ole eka kerta kun jätin kokouksen väliin.

Siellä oli niin epämiellyttävää istua kovalla tuolilla ja yritin kokoajan etsiä mukavan istuma-asennon löytämättä mitään ja katsoin aina kelloa jokos kokous loppuu. Vastenmielistä lähteä kokoukseen aamupäivällä kun en itse ole aamuvirkku ihminen.

Aina kun kokous päättyi niin olo oli ihan tyhjä ja kotiin tultuani olin pettyneen oloinen niin siksi ei enää huvittanut mennä kokoukseen.
Mutta nyt minä olen ypöyksin niin mietin tuhlasinko väärällä tavalla elämäni... Tuntuu että olen vailla ymmärrystä ja vaikea tapaus Jumalalle joka yritti kokoajan johdattaa minua Hänen tahdon mukaan.

Jumala, auta minua tässä asiassa.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Ihmeellinen tylsyys lomallani

ViestiKirjoittaja pekka » 23. Elo 2011 00:26

Rakas taivaallinen Isämme, Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä, kiitos, että saan tuoda tämän vaisuliinin esirukouspyynnön eteesi. Sinä näet hänen sydämeensä ja tiedät kaiken. Vain sinä voit auttaa ja parantaa hänet. Auta ja armahda häntä. Tapahtukoon sinun tahtosi hänen elämässään. Sinun on kaikki valta, voima ja kunnia, iankaikkisesti. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron