Synnit anteeksi

Rukousaiheet

Synnit anteeksi

ViestiKirjoittaja Ari » 21. Marras 2010 22:14

Hei,

Kirjauduin eilen tälle palstalle ensimmäistä kertaa.

En tiedä miten täällä tulisi käyttäytyä, mutta laitan nyt muutaman rivin.

Minulla olisi toive, että saisin syntini anteeksi ja lopettaisin kaikenlaisen synninteon.

Ja, että minustakin tulisin ihmisten sielujen kalastaja, joka opastaisi ihmisiä Kristuksen yhteyteen.

Työpaikallakin kaikki on aivan sekaisin ja koko työyhteisö ja minä tarvitsemme Kristuksen apua.

Toivon myös rukousta kaikkien samanlaisten ongelmien parissa oleville ihmisille.

Riippuvuuteni kattaa kaikki 10 käskyä ja luulen, että minulla on sairasmieli. Ehkä olen myös saatanallisten voimien vallassa.

Haluan päästä Jeesuksen yhteyteen lopullisesti.

Kuka auttaisi minua siirtämään syntivuoreni, kun minä en itse pysty. Se vuori on niin valtava ja painava ja minä olen niin paatunut.

Rukoiletteko?

Kiittäen etukäteen

Ari 45v

Ps. Kiitokset sille naiselle M, joka opasti minut tänne. Tai itseasiassa se taisi olla Jeesus joka sai minut lopullisesti tulemaan tälle saitille.
Ari
 

Re: Synnit anteeksi

ViestiKirjoittaja PetriFB » 21. Marras 2010 23:21

Ari kirjoitti:Hei,

Kirjauduin eilen tälle palstalle ensimmäistä kertaa.

En tiedä miten täällä tulisi käyttäytyä, mutta laitan nyt muutaman rivin.

Minulla olisi toive, että saisin syntini anteeksi ja lopettaisin kaikenlaisen synninteon.

Ja, että minustakin tulisin ihmisten sielujen kalastaja, joka opastaisi ihmisiä Kristuksen yhteyteen.

Työpaikallakin kaikki on aivan sekaisin ja koko työyhteisö ja minä tarvitsemme Kristuksen apua.

Toivon myös rukousta kaikkien samanlaisten ongelmien parissa oleville ihmisille.

Riippuvuuteni kattaa kaikki 10 käskyä ja luulen, että minulla on sairasmieli. Ehkä olen myös saatanallisten voimien vallassa.

Haluan päästä Jeesuksen yhteyteen lopullisesti.

Kuka auttaisi minua siirtämään syntivuoreni, kun minä en itse pysty. Se vuori on niin valtava ja painava ja minä olen niin paatunut.

Rukoiletteko?

Kiittäen etukäteen

Ari 45v

Ps. Kiitokset sille naiselle M, joka opasti minut tänne. Tai itseasiassa se taisi olla Jeesus joka sai minut lopullisesti tulemaan tälle saitille.


Rukoilen puolestasi Herran Jeesuksen nimessä.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Synnit anteeksi

ViestiKirjoittaja Mikko144 » 22. Marras 2010 15:58

Hei Ari!

Minäkin kirjauduin palstalle eilen ekaa kertaa.
On hyvin tärkeää, että tiedostat ongelmiasi. Tällöin pystyt vastustamaan Saatanaa ja tiedät hänen juonensa etukäteen.
Sellaista työyhteisöä en ole nähnytkään missä ei tarvittaisi Jumalan rauhaa.
Sinun syntisi pystyy vain Jeesus ottamaan päälleen ja kantamaan ne. Pyydä syntisi anteeksi ja ne tulevat pois pestyiksi Jeesuksen verellä. Herra on oman osuutensa tehnyt, tee sinäkin.

T:Mikko
Mikko144
 
Viestit: 2
Liittynyt: 21. Marras 2010 23:12


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa