Terveyttä minulle, Isä rakas.

Rukousaiheet

Terveyttä minulle, Isä rakas.

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 26. Heinä 2011 15:57

Morotus,

minulla on ollut muutaman päivän välein tai alle viikon vatsakipuja. Niin olen väsynyt.
Minä pyytäisin esirukousta että Jumala parantaisi vatsani. Jumala tietää. Kiitos!

Kiitos, Maria viestistäsi tuossa juttutuvan ketjussa. :thumb:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Terveyttä minulle, Isä rakas.

ViestiKirjoittaja pekka » 26. Heinä 2011 20:57

Rakas taivaallinen Isämme, kiitos, että saan tuoda tämän vaisuliinin esirukouspyynnön sinulle. Auta ja armahda häntä tahtosi mukaan. Kiitos, että huolehdit hänen terveydestään. Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Terveyttä minulle, Isä rakas.

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 29. Heinä 2011 21:10

Kiitos esirukouksestasi Pekka!

Minusta tuntui joskus että tää on varmaan kaiken Jumalan takana ja Jumala tahtoo kai koetella minua.
Job oli kanssa vaivan mies.

No ehkä sinapinsiemenen uskoa minulla on mutta joskus minä epäilin että Jumala varmaan vatsakivuilla koettelee minua.
Minulla on vielä niin arka vatsa ja vatsani välillä kivistää ja kouristaa.

Miten minä sanoisin...? Usein minusta tuntui että Jumala minua koettelee. Aloin epäillä mutta yritin työntää ajatuksen mielestäni ja uskoa kanssa että Jumala tulee minut parantamaan mutta hiipii taas takas epäilevä ajatus...

Niin aloin horjua uskossani ja minua pelottaa.
Mietin olenko minä niitä uskovia joilla on tahaton sairaus jota Jumala nääs koettelee.

Pitäisikö ottaa sen vastaan kiitollisin mielin koska se on Jumalan tahto? Mistä tietää onko se Jumalan tahto?
Minua pelottaa enkä halua olla sairas... Onko se itsekästä Jumalan tahtoa vastaan? Hirvittää ajatus kohdata niinkuin Job niitä vaivoja kohtasi ja kärsi kanssa. Kysyin mielessäni Jumalalta miksi? Miksi juuri minä?

Herra minua syntistä armahda sillä olen horjunut uskossani!

Jumalan siunausta kaikille!
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa