Rukouspyyntöni

Rukousaiheet

Rukouspyyntöni

ViestiKirjoittaja Maria » 19. Marras 2010 14:24

:pc: Hei rekisteröidyin tänään tänne veljen foorumille ja koin, että; Herra kehotti tulemaan tänne oikein sisään asti. Ja ajattelin aloittaa rukouspyynnöllä.

Olen ollut sairaspäivärahalla ja nyt haen jo toista kertaa eläkettä (eka kerta oli 3v sitten, kun selkäni leikattiin ekaa kertaa) . Kävin maanantaina Oys magneetti kuvauksessa selästäni ja eilen kuulemassa sen ja olihan se sellanen paukku, että: itku meinas ihan tulla, kun lääkäri tuumas; "Ettei selälleni voi tehdä mitään!" :cry:

Se on niin rappeutunu ja nyt ei ole hermoradatkaan pinteessä, niin kuin viimeksi oli. Ja kuntoutukseen vaan meinas laittaa. Tulee myöhemmin kutsu sinne sitten. olin niin toiveikas, että voitais tehä jotain, kun olen ollu viimeisen vuoden yhä vain huonommassa kunnossa ja vasen jalkani on jatkuvasti hirveen kipee ja liikkuminen ja nukkuminen, noh ne voi melkein unohtaa, työn teosta (kotiaskareet) puhumattakaan. :oops:

Mutta yksi ihana asia oli takasin tullessa, niin siinä autossa istuessani ja itkua jo melkein väänsin pettymyksestä, niin koin sanat sydämelleni;"Minä parannan sinut. Minä parannan sinut. Lapseni, älä itke sillä Minä parannan sinut!Ja rauha laskeutui sydämelleni. Kiitos Herralle avustaan jo etukäteen! :amen1:

Pyytäisn teitä muistamaan minua ja ettei eläkkeen hakemiseni nyt kaadu taas tähän, kun työkkäri ei enää tee työkokeiluja, ne on tehty ja kelasta tuli kesällä päätös, ettei kannata kuntouttaa, niin... Kiitos kun rukoilette, että: Kaikki menee, niin kuin on Herrammekin tahto! Kiitos teille kaikille rukouksistanne ja siunausta teille ja tälle uudelle foorumille!! :prayer4: :hearts: :thumb:
Maria
 

Re: Rukouspyyntöni

ViestiKirjoittaja PetriFB » 19. Marras 2010 14:35

Maria kirjoitti::pc: Hei rekisteröidyin tänään tänne veljen foorumille ja koin, että; Herra kehotti tulemaan tänne oikein sisään asti. Ja ajattelin aloittaa rukouspyynnöllä.

Olen ollut sairaspäivärahalla ja nyt haen jo toista kertaa eläkettä (eka kerta oli 3v sitten, kun selkäni leikattiin ekaa kertaa) . Kävin maanantaina Oys magneetti kuvauksessa selästäni ja eilen kuulemassa sen ja olihan se sellanen paukku, että: itku meinas ihan tulla, kun lääkäri tuumas; "Ettei selälleni voi tehdä mitään!" :cry:

Se on niin rappeutunu ja nyt ei ole hermoradatkaan pinteessä, niin kuin viimeksi oli. Ja kuntoutukseen vaan meinas laittaa. Tulee myöhemmin kutsu sinne sitten. olin niin toiveikas, että voitais tehä jotain, kun olen ollu viimeisen vuoden yhä vain huonommassa kunnossa ja vasen jalkani on jatkuvasti hirveen kipee ja liikkuminen ja nukkuminen, noh ne voi melkein unohtaa, työn teosta (kotiaskareet) puhumattakaan. :oops:

Mutta yksi ihana asia oli takasin tullessa, niin siinä autossa istuessani ja itkua jo melkein väänsin pettymyksestä, niin koin sanat sydämelleni;"Minä parannan sinut. Minä parannan sinut. Lapseni, älä itke sillä Minä parannan sinut!Ja rauha laskeutui sydämelleni. Kiitos Herralle avustaan jo etukäteen! :amen1:

Pyytäisn teitä muistamaan minua ja ettei eläkkeen hakemiseni nyt kaadu taas tähän, kun työkkäri ei enää tee työkokeiluja, ne on tehty ja kelasta tuli kesällä päätös, ettei kannata kuntouttaa, niin... Kiitos kun rukoilette, että: Kaikki menee, niin kuin on Herrammekin tahto! Kiitos teille kaikille rukouksistanne ja siunausta teille ja tälle uudelle foorumille!! :prayer4: :hearts: :thumb:


Kiitos Isä Herran Jeesuksen nimessä, että kuulet tämän rukouksen ja parannat sisaren selän ja tapahtukoon Sinun tahtosi sisaren elämässä!
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Rukouspyyntöni

ViestiKirjoittaja toni t » 19. Marras 2010 14:50

Herra Jeesus paranna sisaren selkä ja kaikki vaivat anon tätä Sinulta Herra Jeesus, Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä aamen. Kiitos Herra Jeesus ja tapahtukoon Sinun tahtosi ei meidän.
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Rukouspyyntöni

ViestiKirjoittaja pekka » 10. Joulu 2010 22:02

Hei Maria! Kyllä kaikkitietävä Jumalamme rukouspyyntösi ja hätäsi kuulee ja näkee. Minäkin rukoilen puolestasi: Rakas Jeesus Kristus, sinulle ei mikään ole mahdotonta, tunnet sydämemme salat ja kaikki sinä tiedät. Auta Mariaa hänen uskonsa tähden. Sinä olet Herramme ja Vapahtajamme. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron