Rukouspyyntö jaksamisen puolesta

Rukousaiheet

Re: Rukouspyyntö jaksamisen puolesta

ViestiKirjoittaja Maaret » 16. Maalis 2021 16:54

Köyhä joutuu ikuisesti perustelemaan kelalle miksi hän tarvitsee ruokarahaa ja vuokrarahaa. Joutuu kerjäämään ja seliselittelemään jokaiseen hakemukseen miksi en voi elää taivasalla ja ilman ruokaa. Aivan kuin he odottaisivat että kuolisin enkä häiritsisi heitä enää selityksilläni puolusteluillani perusteluillani.
Ja nyt joudun toteamaan ettei raportointi petokoneistolle lopu edes kuoleman jälkeen vaan se haluaa selotuksen orjansa omaisuuksista ja perillisistä vielä senkin jälkeen kun orja on kuollut.

Milloin tämä saastan yhteiskunta loppuu?
Ei edes paha Rooman valtakunta vaatinut kuolleilta selostuksia kaikesta elämästään lapsistaan omaisuuksistaan.

Tämä yhteiskunta on todellakin pahuuden ruumiillistuma ja huipentuma.
Katso, minä pakenisin kauas ja yöpyisin erämaassa.
Ps. 55:7
Maaret
 
Viestit: 111
Liittynyt: 14. Elo 2020 15:58
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: Rukouspyyntö jaksamisen puolesta

ViestiKirjoittaja Maaret » 16. Maalis 2021 17:03

Joudutteko tekin monta kertaa vuodessa kertomaan tuntemattomille viranomaisille miksi tarvitsette elämiseen ruokaa ja katon päänpäälle, miksi ette voi elää ilman ruokaa ja asuntoa?

Ihmisellä ei ole ketään läheistä joka hänestä välittää mutta kyllä on raportoitava aina TUNTEMATTOMILLE mitä minulle "kuuluu" miksi tarvitsen ruokaa ja lämpöä.

Rukouspyyntöni siis oli että tämä joskus LOPPUISI.

TV-sarjat tuottaa edes joskus sen tunteen että jokin LOPPUU kun niissä on ratkaisu, ongelma selviää ja tulee LOPPU RATKAISU.

Ongelma ei toistu ja toistu ja toistu ja toistu.....jatku ja jatku ja jatku.

Tämä viesti ei ole tarkoitus riehua vaan yrittää saada edes joku ymmärtämään mitä kirjoitan.

Kyse on siis perusturvasta jota viranomaiset vuodesta toiseen horjuttaa eikä kukaan välitä. Vuosikymmenestä toiseen horjuttaa eikä kukaan välitä.

huoh no kyllä mä ymmärrän että suomessa lienee satoja tuhansia vastaavia tapauksia eikä heistäkään kukaan välitä joten se siitä.

Ilmestyskirja on ehkä meille kirjoitettu siksi että siinä kerrotaan miten tähän saastaan tulee lopulta ratkaisu...loppu.
Katso, minä pakenisin kauas ja yöpyisin erämaassa.
Ps. 55:7
Maaret
 
Viestit: 111
Liittynyt: 14. Elo 2020 15:58
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: Rukouspyyntö jaksamisen puolesta

ViestiKirjoittaja pekka » 16. Maalis 2021 19:55

Maaret kirjoitti:P.s. onko pekka sama kuin vaisuliini vai miksi v vastasi p:n tarjoukseen?


Kiitos Maaret paljon viestistäsi. Isän Jumalan siunausta sinulle ja Herramme Jeesuksen Kristuksen armoa ja rauhaa sinulle.

Emme ole samoja henkilöitä vaan olen pekka ja tahdon kuunnella ja auttaa hädänalaisia ihmisiä. Minulle saa soittaa puhelinnumerooni 0400 567 426 ja asun Vaasassa (osoitteeni on Pikitehtaankatu 22 as. 24, 65200 Vaasa) ja olen saanut olla sydämen uskossa Herraan Jeesukseen noin 21 vuotta, Jumalan armosta.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Rukouspyyntö jaksamisen puolesta

ViestiKirjoittaja nmn » 16. Maalis 2021 20:46

Maaret kirjoitti:Joudutteko tekin monta kertaa vuodessa kertomaan tuntemattomille viranomaisille miksi tarvitsette elämiseen ruokaa ja katon päänpäälle, miksi ette voi elää ilman ruokaa ja asuntoa?

Ihmisellä ei ole ketään läheistä joka hänestä välittää mutta kyllä on raportoitava aina TUNTEMATTOMILLE mitä minulle "kuuluu" miksi tarvitsen ruokaa ja lämpöä.

Rukouspyyntöni siis oli että tämä joskus LOPPUISI.

TV-sarjat tuottaa edes joskus sen tunteen että jokin LOPPUU kun niissä on ratkaisu, ongelma selviää ja tulee LOPPU RATKAISU.

Ongelma ei toistu ja toistu ja toistu ja toistu.....jatku ja jatku ja jatku.

Tämä viesti ei ole tarkoitus riehua vaan yrittää saada edes joku ymmärtämään mitä kirjoitan.

Kyse on siis perusturvasta jota viranomaiset vuodesta toiseen horjuttaa eikä kukaan välitä. Vuosikymmenestä toiseen horjuttaa eikä kukaan välitä.

huoh no kyllä mä ymmärrän että suomessa lienee satoja tuhansia vastaavia tapauksia eikä heistäkään kukaan välitä joten se siitä.

Ilmestyskirja on ehkä meille kirjoitettu siksi että siinä kerrotaan miten tähän saastaan tulee lopulta ratkaisu...loppu.


Kaikki loppuu aikanaan, tuokin asia mikä sinua vaivaa. Se loppunee varmimmin joko menemällä töihin, perustamalla yrityksen tai viimeistään sitten kun eläke alkaa. Tai kun Jeesus tulee. En usko että se oikein muuta kautta väistyy jos ollaan realistisia.
nmn
 
Viestit: 125
Liittynyt: 20. Syys 2020 21:37

Re: Rukouspyyntö jaksamisen puolesta

ViestiKirjoittaja laulajamies » 16. Maalis 2021 20:57

Otan tämän sinun aiheen rukoukseen. Sansan sivuilla ja muilla sivuilla voi laittaa myös esirukouspyyntöjä. Voi liittyä myös rukousrintaman sähköpostilistalle.
laulajamies
 
Viestit: 131
Liittynyt: 09. Marras 2019 15:50

Re: Rukouspyyntö jaksamisen puolesta

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 16. Maalis 2021 22:29

*
Maaret kirjoitti:P.s. onko pekka sama kuin vaisuliini vai miksi v vastasi p:n tarjoukseen?


Anteeksi, saisiko kysyä, mitä tarkoitat? Emme ole sama henkilö. Mitä on p:n tarjous?


Täällä maan päällä elämä on Herran käsissään, Hän asetti kansojen kohtalot ja asuinrajat, tämän kaiken Hän teki siksi, että ihmiset alkaisivat etsiä Häntä hapuilemalla ja ehkä löytääkin, eikä Hän ole yhdestäkään meistä niin kaukana sillä Hänessä me elämme, liikumme ja olemme. Runoilijoiden mukaan olemme Hänen sukua. Joku voi tulla uskoon meidän kautta joko sanoillamme tai ilman sanoja ja teoillamme ja joko tietäen tai tietämättä. Jumala toimii ihmeellisellä tavalla kauttamme.

Apt. 17:26 Ja hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea maanpiiriä ja on säätänyt heille määrätyt ajat ja heidän asumisensa rajat,
27 että he etsisivät Jumalaa, jos ehkä voisivat hapuilemalla hänet löytää - hänet, joka kuitenkaan ei ole kaukana yhdestäkään meistä;
28 sillä hänessä me elämme ja liikumme ja olemme, niinkuin myös muutamat teidän runoilijoistanne ovat sanoneet: 'Sillä me olemme myös hänen sukuansa.'



Ai niin, tuo edellinen kirjoittamani viittaa siihen että se on kylvön ja niiton laki. Jos ajattelen jotain negatiivista ja luen ainoastaan negatiivisin silmin, niitän tuplasti negatiivisia vastauksia, mutta se ei ole Herran puhetta vaan se on omaa puhetta koska sillä tavalla minä ajattelen ja siksi luen negatiivisin silmin Raamattua, niin se ajaa ahdistukseen asti. Se ei kuulosta Herralta joka ajattaa ahdistukseen.

Jos minä ajattelen positiivista ja luen Raamattua positiivisin silmin, saan positiivisia vastauksia ja se onkin Herran puhetta niin silloin Herra pääsee tekemään töitä minussa ja Hänen aikataulun mukaan Hän nostaa minua pystyyn. On konkreettista kokemusta. Sen takia en pelkää jos minut alaspainetaan pohjalle asti ja sitten olen täysin romuna alhaalla pohjalla, niin Jumala on sielläkin ja Hän nostaa minua ylös ja sitten Hän pitää huolen siitä että saan täyden ymmärryksen tuntemaan Herran ajatuksiaan uudella ja oikealla tavalla. Hän avaa silmiäni näkemään asiat oikealla tavalla. On kokemusta siitä.

Ps. 145:14 Herra tukee kaikkia kaatuvia, ja kaikki alaspainetut hän nostaa.

Ps. 146:8 Herra avaa sokeain silmät, Herra nostaa alaspainetut, Herra rakastaa vanhurskaita.

Jes. 57:15 Sillä näin sanoo Korkea ja Ylhäinen, jonka asumus on iankaikkinen ja jonka nimi on Pyhä: Minä asun korkeudessa ja pyhyydessä ja niitten tykönä, joilla on särjetty ja nöyrä henki, että minä virvoittaisin nöyrien hengen ja saattaisin särjettyjen sydämet eläviksi.

Jes. 32:17 Silloin vanhurskauden hedelmä on rauha, vanhurskauden vaikutus lepo ja turvallisuus iankaikkisesti.



Positiiviset vastaukset löytyy Raamatusta ja se on Herran puhetta myös sinulle. Yrittäisithän lukea positiivisin silmin Raamattua ja siitä, missä on enemmän lohdutuksen sanoja. Mainitsin vaikean ja keskeneräisen eheytymisprosessin, se on hylkäämisen tunnelukko, sen takia on vaikea luottaa Herraan mutta kiitos Herralle, minulla luottamus alkoi kasvaa kun luin aina positiivisin silmin ja sain oikeat vastaukset Raamatusta, se oli Herran puhetta niin luottamus Herraan alkoi kasvaa.

Jokunen vuosi sitten olin alhaalla pohjalla, minulla ei ollut yhtään uskon siementä, niin Jumala oli alhaalla pohjalla kanssani. Minun oli vaikea käsittää miten mahdollista vaikkei minulla ollut yhtään uskon siementä ja Jumala oli konkreettisesti läsnä ja lähellä minua. Se kesti muutaman päivän kunnes älysin pyytää Häntä antamaan minulle usko. Sitten Hän avasi minulle usko.

Pohja on paras paikka, koska sieltä Jumala nostaa ylös ja avaa ymmärrystä ja pitää huolen että silmät alkaa aueta ja ymmärtää oikealla ja uudella tavalla Herran ajatusten tuntemisen rinnallaan.


Rakas Maaret, lukisithan positiivisin silmin Raamattua sillä se on Herran puhetta sinulle. Muistan sinua rukouksin. :prayer4: :hearts:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Rukouspyyntö jaksamisen puolesta

ViestiKirjoittaja Maaret » 17. Maalis 2021 04:30

Kiitos kaikille muistamisesta.
Yritän lukea Raamattua positiivisesti ja yritän löytää niin positiivisia, jotka liittyisi oikeasti elämään.

Pyrin pysymään poissa täältä koska ei täällä keskustella ihmisinä vaan ainoastaan luennon kuulijoina.
Voin kuunnella saarnoja myös livevideoina mitä olenkin jo vuosia tehnyt.

Kiitos hyväntahtoisuudestanne mutta kun ihmistä ei kohdata ihmisenä niin on turha sitä täältä etsiä turhaan.

Siunausta kaikille...
Katso, minä pakenisin kauas ja yöpyisin erämaassa.
Ps. 55:7
Maaret
 
Viestit: 111
Liittynyt: 14. Elo 2020 15:58
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Edellinen

Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron