Kiitos kaikille!

Rukousaiheet

Kiitos kaikille!

ViestiKirjoittaja lara.tomb.raider » 08. Kesä 2011 21:01

Olen iloinen, että täällä on aktiviisisia keskustelijoita ja hyviä kirjoituksia. Välillä tulee väärinkäsityksiä, koska suurin osa vuorovaikutuksesta (ilmeet ja eleet) jäävät pois. Mutta se ei minua kokonaisuudessaan haittaa. Erimielisyydet voidaan selvittää. Hienoa, että täällä voidaan keskustella. Kirjoittaessa tulee itsekseen prosessoitua asioita ja rukoiltua. Itse olen ainakin kokenut siunausta kirjoitusten osalta!


Tahdon todella siunauta teitä kaikkia palstan käyttäjiä, missä ikinä sitten liikuttekin. Kiitos Jeesuksen lunastustyölle, jonka hän teki meidän kaikkien, joka ikisen, puolesta. Kiitos siitä, että sain muutama kuukausi sitten vinkin tämän palstan olemassaolosta. Toivon meille kaikille syvempää Herramme tuntemista ja armoa. Toivon itselleni pitkämielisyyttä ymmärtää tämän palstan kirjoittajien mielipiteitä. En halua tahallisesti loukata ketään tai olla töykeä. Jos loukkaan väärillä sanavalinnoilla, pyydän anteeksi. Pyydän myös anteeksi, jos olen jossakin asioissa väärässä tai levitän väärää tietoa. Jumala korjatkoon tahattomat virheeni.

Haluan siunata kaikkien sukulaisuussuhteita, perheitä ja ystäviä. Säilyköön niissä rauha ja yhteisymmärrys. Tulkoon yhä enemmän koko lähipiirimme tuntemaan Jeesuksen rakkauden. Väistyköön turhat rahahuolet ja muut aineelliset murheet. Rukoilen kaikille yltäkylläisyyttä, ettei mistään ole puutetta.

Anon meille kaikille myös oikeita sanoja oikeaan aikaan, että voimme kertoa toivomme perustasta, Isästä, ei-uskoville ihmisille. Loistakoon meistä rakkaus. Älkäämme tuomitko ketään väärin perustein, vaan olkoon meidän jokaisen motiivi vilpitön rakkaus ja rehellisyys. Älkäämme jättäkö ketään uskoon tullutta yksin, vaan kutsutaan hänet mukaan seurakuntaan.
lara.tomb.raider
 
Viestit: 204
Liittynyt: 04. Tammi 2011 10:33
Paikkakunta: Satakunta

Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron