Johan tässä MELKEIN taas saikin ELÄÄ..

Rukousaiheet

Johan tässä MELKEIN taas saikin ELÄÄ..

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 23. Syys 2020 21:43

3kk lomautusta ja SILLOIN tietenkin kaikki srk:t olivat kiinni.. sitten 1kk kesäloma.. ja sitten kaikki taas meni ja haikeana muistelen.. joka päivä tauotonta rääkkiä aamusta iltaan.. :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: eikö todellakaan mun elämällä ole mitään muuta merkitystä kuin kuirma autoa ajaa?? :shock: :o :shock: :shock: :o :shock: mä ummehdun tähän tyhjyyteen..
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Johan tässä MELKEIN taas saikin ELÄÄ..

ViestiKirjoittaja Olli » 25. Syys 2020 08:29

Taivaallinen Isä siunatkoon sinua ja antakoot voimia työhösi ja työn mielekkyyttä. Herra olkoot kanssasi tänäkin päivänä missä ikinä liikutkin aamen.
Olli
 
Viestit: 16
Liittynyt: 01. Huhti 2015 05:08

Re: Johan tässä MELKEIN taas saikin ELÄÄ..

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 26. Syys 2020 12:17

Mä mietin että pitäsköhän tää eteläsuomi jättää taaksensa ja lähtee takas sinne mistä tulikin :think2: :think2: :think2: monet eivät ymmärrä sitä ne vaan tuijottavat työhön.. riittää että kunhan sitä vaan on, millään muulla ei olekaan sitten enää merkitystä.. jos kaiki voimat menee siihen, ja joka muusta menosta on jäänyt rannale ruikutamaan nin onko se elämää? :think2: :think2:
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Johan tässä MELKEIN taas saikin ELÄÄ..

ViestiKirjoittaja Juhani » 27. Syys 2020 01:16

tuomarisimson777 kirjoitti:Mä mietin että pitäsköhän tää eteläsuomi jättää taaksensa ja lähtee takas sinne mistä tulikin :think2: :think2: :think2: monet eivät ymmärrä sitä ne vaan tuijottavat työhön.. riittää että kunhan sitä vaan on, millään muulla ei olekaan sitten enää merkitystä.. jos kaiki voimat menee siihen, ja joka muusta menosta on jäänyt rannale ruikutamaan nin onko se elämää? :think2: :think2:


Moi simpsoni.

Minä menetin aikoinani työni, perheeni ja kotimaani. Se tie jota olen kulkenut ei ole ollut helppo... Kaikki tämä maailmallinen onni ja rikkaus jota ennen palvoin ei ollutkaan se totuus, vaan harhaa ja itsensä tuhoamista alkoholin ja muun avulla, jota pidettiin silloin "vapautena ja hyvänä menona".
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Johan tässä MELKEIN taas saikin ELÄÄ..

ViestiKirjoittaja anjou » 27. Syys 2020 06:01

Pyydän suojelusta ja voimia niille jotka ovat nyt juuri menettäneet koronan takia tai muuten työnsä ja joutuvat ponnistelemaan itsensä ja perheensä eteenpäinviemiseksi. Kiitos kaikesta hyvästä mitä isänmaamme antaa meille. Kiitos Jeesus.
anjou
 
Viestit: 87
Liittynyt: 08. Marras 2012 15:33

Re: Johan tässä MELKEIN taas saikin ELÄÄ..

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 28. Syys 2020 20:47

Mähän voin kohta jo tarjota kotiapulaisen paikan jollekin.. mä taistelen hiki hatussa kelloa vastaan taas =( 10 tuntia päivässa tauotonta rääkkiä=(
harrastukset,kaverit,srk-tilaisuudet menee ohitse sängyssä maatessa kun ei jaksa tehdä enää mitään=(
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Johan tässä MELKEIN taas saikin ELÄÄ..

ViestiKirjoittaja Maaret » 11. Joulu 2020 14:00

Tällainen yhteiskunta ei ole ihmiselle tarkoitettu siksi sen rakentaja on paholainen.
Ne jotka eivät kestä paholaisen harrastamaa rääkkäämistä nimetään sopeutumattomiksi tai syrjäytetään kokonaan yhteiskunnasta.
Mutta Jumala on luvannut meille toisenlaisen yhteiskunnan joka ON luotu ihmistä varten.

Jos muutosta ei tule kuorma-auto rääkkäykseen niin kannattaa todella itse järjestää se muutos ennen kuin sairastut pysyvästi.
Autonkuljettajille on varmasti työtä paljon tarjolla muunkinlaista.
Katso, minä pakenisin kauas ja yöpyisin erämaassa.
Ps. 55:7
Maaret
 
Viestit: 111
Liittynyt: 14. Elo 2020 15:58
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: Johan tässä MELKEIN taas saikin ELÄÄ..

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 11. Joulu 2020 21:14

No nyt alkoi hiljetä =) Herra voi supistaa tuotantoa, jopa yhden ylirasittuneen palvelijansa edestä =)
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Johan tässä MELKEIN taas saikin ELÄÄ..

ViestiKirjoittaja Maaret » 12. Joulu 2020 05:09

Kyllä, onneksi olkoon.
Johan se koronakeväällä huomattiin että osa kansasta osasi hyödyntää kiireen väistymisen pakkolomien ja sulkujen alettua.
Elämä muuttui ihmismäiseksi.

Raamattu kertoo : Herra pelastaa köyhän ja kurjan kansan. Siis kansa pelastuu vasta kun siitä tulee köyhä ja kurja. Ylpeille ja kiireellisille pelastus ei edes kelpaa.
Katso, minä pakenisin kauas ja yöpyisin erämaassa.
Ps. 55:7
Maaret
 
Viestit: 111
Liittynyt: 14. Elo 2020 15:58
Paikkakunta: Itä-Uusimaa


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa