Kamun puolesta

Rukousaiheet

Kamun puolesta

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 02. Elo 2020 15:22

*
Pyytäisin rukoilemaan kamun Minnan puolesta, kun eilen evankelioin hänelle. Mutta olen vielä hämilläni että hän kyllä kunnioittaa että olen Jeesukseen uskova ja pitää minusta kamuna ja sanoi monta kertaa että haluaisi olla enemmän kanssani mutta ei ota vastaan pelastusta eikä kysy totuuden tiestä ja Jeesuksesta vaikka kuunteli mielellään sitä kun evankelioin hänelle. Sen takia olen ihan pihallani ja itselläni olo on ihan ällikällä lyöty. :wtf: :?

Mitä evankelioimiseen ja Jeesuksesta todistamiseen tulee; Minun puolesta myös tarvitsen rukousapua, eli Herralta oikeita sanoja, taivaallista viisautta, rohkeutta ja jotain Herralta taivaallisia varustamia avuja Jeesuksesta todistamiseen ja evankelioimiseen. Kiitos!

:prayer4:

PS. emme enää asu naapurikunnassa koska olen muuttanut pois kauempaan paikkaan. Niin eilen tulin tapaamaan häntä.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa