Olen jotenkin niin EKSYKSISSÄ=(

Rukousaiheet

Olen jotenkin niin EKSYKSISSÄ=(

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 13. Heinä 2020 23:34

Jotenkin viimeajat ovat olleet niin vaikeita.. viimeaikoina on tullut retkahdettua juomaan ja huumeitakin kokeilemaan.. jotenkiin olo on niin yksinäinen ja onneton enkä tunnu vaan saavan Jumalasta kiinni.. ei siis millään=( Mulle on vaan hirveän vaikeaa elää yksin ja sinkkuna ja tulla torjutuksi naisten taholta ja tämä tuska kalvaa sisältä mua lähes yötä päivää.. On väärin etsiä Jumalaa vain siksi että Hän järjestäisi puolison tai näin , mutta en itse vaan pääse irti tästä ongelmasta, en osaa etsiä ensin Jumalan Valtakuntaa tai Jumalan tahtoa.. Mä tarvitsen TODELLAKIN Jumalan muuttavan voiman mun elämään, tällä päällä ja mielellä en ajaudu muutakuin syvälle ties minnekä ja lopulta kadotukseen=(
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Olen jotenkin niin EKSYKSISSÄ=(

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 18. Heinä 2020 09:17

*
:prayer4:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Olen jotenkin niin EKSYKSISSÄ=(

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 08. Elo 2020 22:31

Mä en olekaan enää eksyksissä vaan Janoisena VAIN Herran puoleen.. ei enää muuta tarvita<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa

cron