Vaikeudet voitoksi!

Rukousaiheet

Vaikeudet voitoksi!

ViestiKirjoittaja lara.tomb.raider » 06. Kesä 2011 12:17

Kiitos kun saan jättää rukousaiheet tänne. Jumala kuulee huokauksetkin.

Vaikeudet eivät loppuneet työkaveriin, josta kirjoitin rukousaiheen. Olen kesälomalla enkä muutamaan kuukauteen ole tekemisissä vaikean opettajakollegan kanssa. Iso kiitos Jumalalle :good2: ! Pyydän kuitenkin rukousta hänen puolestaan, koska olemme taas tekemisissä syksyllä. Kollega ei tervehdi ketään käytävällä. Jos hän kokouksessa jotain puhuu, niin arvostelee muiden töitä tai yrittää löytää sen pienen negatiivisen asian jostain ideasta. Hän kohtelee kaikkia kollegoita samalla tavalla. Raskainta on, että jos pyytää johonkin yhteistyöhön kollegoita mukaan, monet suostuvat (mutta ei tämä kyseinen vaikea henkilö). Pyydän itselleni kärsivällisyyttä ja rakkautta.

Minulla oli ennen kaveri, johon en ole enää tekemisissä. Olimme srk-nuorissa tekemisissä, mutta muutettuani toiseen kaupunkiin opiskelemaan, alkoi muutaman vuoden kuluttua puhelinhäiriköinti ja muu epäsopiva käytös. Hän haukkui minulle sähköpostissa yhteistä tuttua (minun läheistä ystävää), soitteli minulle öisin (numeronäyttö piilossa), laittoi haukkumistekstiviestjä jne. Kävin 2 kertaa poliisin puheilla lähestymiskieltoa hakemassa, koska pyynnöillä viestittely ym. ei loppunut. Haukkumisviestit eivät ole syy lähestymiskieltoon. Muutaman vuoden sain olla rauhassa.
Nyt muutama viikko sitten alkoi uudestaan häiriköinti. En tiedä, onko se tämä sama "kaveri", joka soitteli. Ensin luulin, että joku soittaa humalassa 2 kertaa yöllä väärään numeroon. Viime perjantai-lauantai välisenä yönä tuli toiset 2 puhelua. Numero on salainen, koska yritin tarkistaa sen. Lauantaina tuli 2 viestiä, joissa kummassakin vain puhelinnumero. Eilen illalla sain vielä yhden tekstiviestin. Käytös on tarkoituksen mukaista, samaan numeroon tullut monta viestiä ja puhelua. Toiminta viittaa vahvasti muutaman vuoden takaiseen... Olen täysin kyllästynyt lesbottelu ja huoritteluviesteihin. En halua, että sama toiminta jatkuu taas.

Kolmas, pienin murhe, että mieheni auto hajosi. Toivon, että se saadaan pian kuntoon. Tämä on järjestettävissä oleva asia, mutta harmittavainen yhteensattuma kaiken keskellä. Iso kiitos Isälle kuitenkin siitä, ettei se hajonnut 80km/h alueella keskelle tietä vaan juuri, kun olimme kääntymässä pienemmälle sivutielle! Se ei aiheutunut vaaratilannetta. :drive:

Kiitos, että saan jättää nämä aiheet tänne esille! Siunausta ja ihana alkukesää kaikille.
lara.tomb.raider
 
Viestit: 204
Liittynyt: 04. Tammi 2011 10:33
Paikkakunta: Satakunta

Re: Vaikeudet voitoksi!

ViestiKirjoittaja pekka » 06. Kesä 2011 12:30

Toivon, että asiasi järjestyisivät haluamallasi tavalla. Oikein hyviä kesäpäiviä sinullekin.

Rakas taivaallinen Isämme, Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä, kiitos, että saan tuoda tämän lara.tomb.raiderin esirukouspyynnön eteesi. Auta ja armahda häntä ja hänen työkaveriaan. Tapahtukoon sinun tahtosi heidän elämissään. Sinun on kaikki valta, voima ja kunnia, iankaikkisesti. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron