Suru ja murhe

Rukousaiheet

Suru ja murhe

ViestiKirjoittaja päivänsäde » 06. Kesä 2011 11:01

Tänään oli lääkärissä käynti. Minulle on alustavasti mietitty tukitoimia, mutta sairauteni on niin harvinainen, että niitä on vaikea löytää. Olisin halunnut tukihenkilökseni erään minulle rakkaan henkilön joka tuntee minut monelta vuodelta, mutta se henkilö ei kuulemma voi olla tukihenkilö, koska sellainen ei kuulu hänen virkansa työnkuvaan. Se asia on kova pala ja suuri suru minulle. Voitteko rukoilla sen puolesta, että joku tukitoimi löytyy ja että jos Jumalan tahto on, niin tulis joku sellainen sopiva asia minulle joka auttas minua tässä ettei tarvitsisi enää surra tuota asiaa mitä nyt suren kovin kun rakas ja tärkeän henkilö ei voikaan olla tukihenkilöni vaikka minä niin häntä siihen toivoin. ja nyt itken asian takia.


Mutta kiitetään Herraa, jospa tämä tästä iloksi vielä muuttuu.


:jew: :GBU: :hugehug: :sleep:
päivänsäde
 
Viestit: 77
Liittynyt: 22. Joulu 2010 16:09

Re: Suru ja murhe

ViestiKirjoittaja pekka » 06. Kesä 2011 12:12

Kaikkea hyvää sinulle päivänsäde vastoinkäymisistä huolimatta ja toivon, että asiasi järjestyisivät toivomallasi tavalla.

Kiitos rakas taivaallinen Isämme, Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä, että saan tuoda tämän päivänsäteen esirukouspyynnön eteesi. Auta ja armahda häntä. Tapahtukoon sinun tahtosi hänen elämässään. Sinun on kaikki valta, voima ja kunnia, iankaikkisesti. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Suru ja murhe

ViestiKirjoittaja lara.tomb.raider » 06. Kesä 2011 12:18

Siunausta näiden asioiden kanssa! :amen4:
lara.tomb.raider
 
Viestit: 204
Liittynyt: 04. Tammi 2011 10:33
Paikkakunta: Satakunta


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron