Työkaverin puolesta

Rukousaiheet

Työkaverin puolesta

ViestiKirjoittaja lara.tomb.raider » 04. Kesä 2011 10:15

Pyydän rukousta työkaverin puolesta. Hän ei tervehdi (ketään) ja juttele normaalisti työasioista. Tervehdykseni kaikuvat kuuroille korville ja seinille. Sen ainoan kerran, kun hän on kokouksessa jutellut, hän arvosteli minun ja kollegani työpanosta. Tämä työkaveri ei osallistu yhteisiin projekteihin ja anna omaa panostaan asioiden eteen. Silti hän hyötyy (saamalla lisää oppilaita) meidän työstämme, ei tee itse mitään, arvostelee. Sama työkaveri ei auta muita (jos pyydetään), tulee ja menee kokouksiin kuten häntä huvittaa. En ole löytänyt yhteistyökyvyttömämpää ihmistä.

Pyydän rukousta, että minun hermoni pitäisivät. Toivon myös muutosta, että voisimme mahdollisesti ystävystyä - tai edes toimia tavallisesti työkavereina. Tämä tilanne vaikuttaa lisäkseni moniin ihmisiin. Alkaa mennä hermot, koska tilanne on jatkunut yli 1,5 vuotta.
lara.tomb.raider
 
Viestit: 204
Liittynyt: 04. Tammi 2011 10:33
Paikkakunta: Satakunta

Re: Työkaverin puolesta

ViestiKirjoittaja pekka » 05. Kesä 2011 00:17

Rakas taivaallinen Isämme, Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä, kiitos, että saan tuoda tämän esirukouspyynnön eteesi. Sinä tiedät tästä ihmisestä kaiken ja näet hänen sydämeensä. Avaa hänen korvansa kuulemaan ja silmänsä näkemään totuus Herran Jeesuksen nimessä. Vain sinä voit auttaa ja parantaa hänet. Auta ja armahda myös lara.tomb.raideria. Tapahtukoon sinun tahtosi näiden molempien ihmisten elämissä. Sinun on kaikki valta, voima ja kunnia, iankaikkisesti. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron