Jos tämä on Herran tahdon mukaista niin tapahtukoon tahtonsa

Rukousaiheet

Jos tämä on Herran tahdon mukaista niin tapahtukoon tahtonsa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 22. Helmi 2020 13:27

*
Minulle tuli ajatus että olisi aika perustaa FB-ryhmä nöyrille, joille Jumala opettaa tiensä ja kuljettaa oikealle tielle. Me elämme tässä ennallistamisen ajassa, niin olisi aika erottautua ylpeistä, jotka eivät halua taipua nöyrästi Raamatun ja totuuden tuntemisen rinnalle. Sellaisessa FB-ryhmässä ei tarvitsisi tulla tallatuksi, koska halutaan rakastaa Jeesusta totuudessa.

Säännöt olisi Raamatun mukaista ja uskova bloggaaja ei saisi laittaa omansa hengellisen bloginsa. Suuhun perättömien sanojen syöttäminen olisi täysin kiellettyä. Yhteisymmärryksen kannalta kysyminen ja taidollinen kuuntelu olisi FB-ryhmän tärkein vuorovaikutus joka veisi rakentavaan keskusteluun - Raamatun ja totuuden tuntemisen rinnalla

Pyytäisin rukoilemaan oikeita ja nöyriä miespuolisia ylläpitäjiä, joilla on arka tunto Jumalan Sanan edessä ja terve Raamatun tuntemus, siihen ryhmään. :prayer4:

Ps. 25:9 Hän johdattaa nöyriä oikein, hän opettaa nöyrille tiensä.

Jes. 42:16 Minä johdatan sokeat tietä, jota he eivät tunne; polkuja, joita he eivät tunne, minä kuljetan heidät. Minä muutan pimeyden heidän edellään valkeudeksi ja koleikot tasangoksi. Nämä minä teen enkä niitä tekemättä jätä.

Image

:hearts: :bible: :prayer4:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa