Tulis nyt lopultakin se naenen...?

Rukousaiheet

Tulis nyt lopultakin se naenen...?

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 06. Joulu 2019 15:40

pelkkä kuorma-auton ajaminen ei vaan riitä mulle elämän sisällöksi.. miksi tehdä hommia ja ottaa vastuta vaikka itse yksin kämpil vaan möllöttelee.,. seurakunta ja sali ei maksa mitään joten huvit mulla on halvat.. tyhjä kämppä ja vielä tyhjempi elämä ei oikein ravitse..siksi kalijapullon uhka leijuu monesti uhkaavana päällä - ja sitä en halua
pehmytpusu777
 

Re: Tulis nyt lopultakin se naenen...?

ViestiKirjoittaja Jukka » 09. Joulu 2019 02:30

pehmytpusu777 kirjoitti:pelkkä kuorma-auton ajaminen ei vaan riitä mulle elämän sisällöksi.. miksi tehdä hommia ja ottaa vastuta vaikka itse yksin kämpil vaan möllöttelee.,. seurakunta ja sali ei maksa mitään joten huvit mulla on halvat.. tyhjä kämppä ja vielä tyhjempi elämä ei oikein ravitse..siksi kalijapullon uhka leijuu monesti uhkaavana päällä - ja sitä en halua


En tiedä osaanko tätä nyt niin lempeästi sanoa ja tekstiäni muotoilla, kuin pitäisi, mutta koen Sinun unohtaneen erään Jeesuksen antamista tärkeistä ohjeista. Jumala tietää kyllä tarpeemme ja mikä kulloinkin on parasta meille. Jeesus opetti seuraajiaan kuitenkin näin: "Etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja Hänen vanhurskauttaan, niin kaikki muu sen ohessa teille annetaan."

Me pyydämme monenlaisia asioita Herralta ja selitämme jo rukouksessamme miten Hänen tulee vastata meille. Rukouksemme on monisanaista höpinää jossa tahtomme ei ole mukana ja sitten sanomme, ettei Herra ole vastannut rukouksiimme. Tosiasiassa emme ole anoneet vielä mitään. Jokainen anova saa. Mene siis kammioosi, sulje ovesi ja rukoile Isääsi. Siellä huomaat, että sata asiaa nousee mieltäsi ja rukoustasi sotkemaan... sulje ovesi... oi Herra, en osaa rukoilla... SULJE OVESI ja ano. Anova saa.
Jukka
 

Re: Tulis nyt lopultakin se naenen...?

ViestiKirjoittaja laulajamies » 11. Joulu 2019 07:56

pehmytpusu777 kirjoitti:pelkkä kuorma-auton ajaminen ei vaan riitä mulle elämän sisällöksi.. miksi tehdä hommia ja ottaa vastuta vaikka itse yksin kämpil vaan möllöttelee.,. seurakunta ja sali ei maksa mitään joten huvit mulla on halvat.. tyhjä kämppä ja vielä tyhjempi elämä ei oikein ravitse..siksi kalijapullon uhka leijuu monesti uhkaavana päällä - ja sitä en halua


Nyt kannattaa olla varovainen mitä pyytää. Tahdot ehkä kysellä Herralta, että kuka on sinun vaimosi, jonka Hän on sinulle valmistanut. Uskovien yhteys ja vaimokin on varmasti hieno asia, mutta muistathan, että tässä elämässä on kuitenkin niin, että se on sinä ja Herra: siihen kaikki kuitenkin aina lopulta kärjistyy. Jeesuksellahan ei itsellään ollut vaimoa ollenkaan.
laulajamies
 
Viestit: 131
Liittynyt: 09. Marras 2019 15:50

Re: Tulis nyt lopultakin se naenen...?

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 14. Joulu 2019 10:07

Mikään vaimokaan ei kykene tuomaan elåmäntarkoitudta, sen tzennannut olen mutta vielä vähemmän kuorma auto sen voi tuoda esimerkiksi liha alkaa heti vallita mua kun työ eristää nyt sosiaalisesta elämästä kokonaan
pehmytpusu777
 

Re: Tulis nyt lopultakin se naenen...?

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 14. Joulu 2019 10:16

Joskus alkaa tuntua siltä, että koko universumi huutaisi mulle, että sinulle ei mitään vaimoa eikä muuta elämän perusjuttua vaan anneta, mutta wayne gretskyllekin sanoivat vaikka kuka että "sinusta ei mitään jääkiekkoilijaa tule" vaikka mitään vaimoa ei mulle tulisikaan, en millään jaksaisi mun kohtalon olevan niin julma, että mitään muuta kun kuorma autoa ajaa olisi koko elämäni tarkoitus
pehmytpusu777
 

Re: Tulis nyt lopultakin se naenen...?

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 14. Joulu 2019 10:49

Tulikin mieleeni paljon rukouksia, joilla on yritetty muuttaa ihmisten vapaan tahdon ratkaisuihin, esimerkiksi seurakunnas koko seurakunta huusi "se sukupuolineutraali avioliittolaki kumoutuu , mutta kuitenkaan näin ei käynyt rukoilemmeko silloin itseasiassa ihmistä, emmekä Jumalaa kun koetamme muuttaa jonkun ihmisen vapaata tahtoa? Johon esimerkiksi naisten ja miesten suhteet yleensä ainakin perustuu
pehmytpusu777
 

Re: Tulis nyt lopultakin se naenen...?

ViestiKirjoittaja Jukka » 15. Joulu 2019 10:57

pehmytpusu777 kirjoitti:Tulikin mieleeni paljon rukouksia, joilla on yritetty muuttaa ihmisten vapaan tahdon ratkaisuihin, esimerkiksi seurakunnas koko seurakunta huusi "se sukupuolineutraali avioliittolaki kumoutuu , mutta kuitenkaan näin ei käynyt rukoilemmeko silloin itseasiassa ihmistä, emmekä Jumalaa kun koetamme muuttaa jonkun ihmisen vapaata tahtoa? Johon esimerkiksi naisten ja miesten suhteet yleensä ainakin perustuu


Toisinaan me uskovat pyydämme Herralta asioita, jotka eivät voi toteutua siitä syystä, että Jumalan sana ilmoittaa päinvastaista kuin mitä me pyydämme. Me esimerkiksi tiedämme, ettei maailmaan tule rauhaa ilman Rauhanruhtinaan paluuta vaikka kuinka sitä toisoisimme ja rukoilisimme. Samoin emme voi välttää Sodoman ja Gomorran elämäntapojen paluuta, sillä Jeesus sanoi Hänen paluutaan edeltävän sellaiset ajat. Jumala vastaa rukouksiin, jotka ovat Hänen tahtonsa mukaisia.

"Tämä on se uskallus, joka meillä on häneen, että jos me jotakin anomme hänen tahtonsa mukaan, niin hän kuulee meitä. Ja jos me tiedämme hänen kuulevan meitä, mitä ikinä anommekin, niin tiedämme, että meillä myös on kaikki se, mitä olemme häneltä anoneet" (1.Joh. 5:14-15).
Jukka
 

Re: Tulis nyt lopultakin se naenen...?

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 15. Joulu 2019 12:01

Siks onkin tarkkaan luettava Raamatusta mitä siellä sanotaan..Silloin ei käy kuten AA-liikkeessä on käynyt, että kuvitellaan Jumalan tahdoksi mitä sattuu.. :o :o
merkillisiä paikkoja on olemas mailmnas.. paikka joss apuhutaan Jumalan tahdosta enemmän kun serakunnas - silti kellään ei ole mitään käsitystä eikä opetusta siitä mitä Herramme tahto on.. :lol: :lol: Jos joku ihmettelee tätä AA-liikettä, se on lähetyskenttä jossa on hyvä viedä Raamatun näkemys asioista esille=)
pehmytpusu777
 


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron