kilpirauhasen vajaatoiminta tai mikä lienee?

Rukousaiheet

kilpirauhasen vajaatoiminta tai mikä lienee?

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 22. Touko 2011 10:28

Kävin verikokeissa.

Siten minulle sanottiin että minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta. :shock: Minun potilastiedon mukaan minulla oli arvot tosi liian alhaalla siis 2004v. :o Mutta nyt se on paljon parantunut ja on vielä hyvin vähän alhaalla vielä. Minulta kysyttiin käytinkö silloin lääkitystä.
Vastasin etten koska en tiennyt koko asiasta mitään. Sitä pidettiin mahdottomana asiana että se on parantunut itsestään ilman lääkitystä. :shock: :roll:

Siten muistin Jumalan ihmeellistä kirkasta valoa joka nosti minut ylös ja mietin johtuiko se tähän juttuun.
Kilpirauhasen juttu on ihan uutta meikälle ja aloin kysyä äidiltä ja äidin mukaan se on mahdotonta parantua. :shock: Äidillä on se vajaatoiminta ja käyttää lääkitystä kuolemaan asti.
Minua on vaivannut haluttomuus, väsymys ja masennus. En tiennyt että johtuu kilpirauhasesta. Nyt tiedän jotain siitä ja pidän sitä tosi ihmeellisenä juttuna.

Mutta minua vielä vaivaa silloin tällöin väsymys, masennus ja haluttomuus... Minua ja äitiäni saa muistaa rukouksin. Kiitos esirukoilijoille jotka rukoilevat taustalla...
Jumalan rauhaa ja siunausta! Pitäkäämme terveydestämme kiinni rukoillen! :prayer4: :hearts:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: kilpirauhasen vajaatoiminta tai mikä lienee?

ViestiKirjoittaja pekka » 22. Touko 2011 13:32

Kiitos rakas taivaallinen Isämme, Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä, että saan tuoda tämän esirukouspyynnön eteesi. Sinä tiedät ja tunnet nämä ihmiset ja näet heidän sydämiinsä. Auta ja armahda näitä ihmisiä. Vain sinä voit auttaa ja parantaa heidät. Tapahtukoon sinun tahtosi heidän elämissään. Sinun on kaikki valta, voima ja kunnia, iankaikkisesti. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: kilpirauhasen vajaatoiminta tai mikä lienee?

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 12. Marras 2011 19:35

Oikein paljon kiitoksia esirukouksestanne!

Eilen minä sain tietää mikä verikokeitten tulokset on ja kilpirauhasarvot ovat normaalit. :shock:
Olen parantunut täysin.

Halleluja ja kiitos Herralle! :hurraa:

Jumalalle kaikki ei ole mikään mahdotonta. Myös minun äidillä on kilpirauhasen vajaatoiminta ja hän käyttää vielä elinikäistä lääkehoitoa.
Pyytäisin muistamaan häntä rukouksin että hän parantuisi ja tulisi koko perheineen uskoon kanssa. Kaikki on mahdollista Jumalalle.
Kiitos paljon esirukouksestanne!

Jumalan siunausta kaikille!

Esirukoillen myös niiden rukousaiheitten puolesta jotka ovat täällä rukouspuolella...
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: kilpirauhasen vajaatoiminta tai mikä lienee?

ViestiKirjoittaja Maria » 12. Marras 2011 21:37

vaisuliini kirjoitti:Oikein paljon kiitoksia esirukouksestanne!

Eilen minä sain tietää mikä verikokeitten tulokset on ja kilpirauhasarvot ovat normaalit. :shock:
Olen parantunut täysin.

Halleluja ja kiitos Herralle! :hurraa:

Jumalalle kaikki ei ole mikään mahdotonta. Myös minun äidillä on kilpirauhasen vajaatoiminta ja hän käyttää vielä elinikäistä lääkehoitoa.
Pyytäisin muistamaan häntä rukouksin että hän parantuisi ja tulisi koko perheineen uskoon kanssa. Kaikki on mahdollista Jumalalle.
Kiitos paljon esirukouksestanne!

Jumalan siunausta kaikille!

Esirukoillen myös niiden rukousaiheitten puolesta jotka ovat täällä rukouspuolella...


Tulipa iloinen mieli, kun luin kiitostasi vaisuliini kulta. Ja nousi sydämelleni kuin rohkaisuksi, että: Jumala haluaa parantaa myöskin äitisi vajaatoiminnan ja osoittaa, että: [b]HÄN ELÄÄ JA TOIMII![b] Olet hänelle esimerkkinä, miten Jumala toimii. Ole rohkea todistamaan kun siihen tilaisuuden saat ja muistan sinua ja läheisiäsi rukouksin! Jumala Voi, Halleluja, Amen! :hurraa: :happy: :good2: :hearts: :prayer4:
Maria
 

Re: kilpirauhasen vajaatoiminta tai mikä lienee?

ViestiKirjoittaja eerika » 13. Marras 2011 00:16

Rukoilen puolestasi ja äitisi puolesta.
Itselläni on ollut kilpirauhasen vajaatoiminta vuodesta 1992 ja Thyroxin-lääkitys.

juuri väsymys, masennuksen tuntu ja aloitekyvyttömyys ovat näitä ko sairauden oireita, ellei lääkitys ole hoitotasolla.
itse menen ensi viikolla laajoihin verikokeisiin.

on myös tbl-hoitoinen diabetes minulla.

saa muistaa minuakin esirukouksin, ken jaksaa ja muistaa.

siunausta kaikille. <3 :thumb:
Jeesus on Voittaja !
Avatar
eerika
 
Viestit: 153
Liittynyt: 19. Maalis 2011 16:49


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa

cron