Muutama iso rukousaihe

Rukousaiheet

Muutama iso rukousaihe

ViestiKirjoittaja lara.tomb.raider » 16. Touko 2011 13:39

Kiitos, että saan jättää rukouspyyntöni tänne.

Pyydän rukoustukea ystäväni puolesta. Hän on työstään sairaslomalla. Työyhteisössä on ollut vaikeaa (mm. työpaikkakiusaamista), ja lisäksi ystävä kokee työympäristön (mm. melu) ahdistavana. Tuohon työpaikkaan paluu ei tule kysymykseen, koska se on yhteisönä (mitä olen ymmärtänyt) sairas tai ainakin tälle henkilölle epäsopiva. Hänellä on myös henkistä pahaa oloa, mm. ahdistus, elämänhaluttomuus ja masennus, joka johtuu osaksi työasioista. Lisäksi hänellä on monen vuoden ajalta arvottomuuden ja alemmuuden tunteita. Liikunnasta hän ei saa apua unettomuuteensa, ja nukkuu yöt huonosti ollen päivisin väsynyt. Lisäksi hänellä on fyysisiä kipuja jaloissa ja käsissä. Hänen äitinsä on sairastanut syöpää ja avomiehen äiti juuri kuollut. Lähisukulaisiltaan ystäväni ei juuri saa tukea asioihinsa. Hän etsii apua, mutta ei tunne Jeesusta. Toivon ja rukoilen, että hän löytää elämäänsä Vapahtajan. Toivon myös itselleni rakkautta ja viisautta kertoa Jeesuksesta. Olen jo jotain kylvänyt (kertonut saaneeni itse apua Jeesukselta), mutta en tiedä, onko maaperä otollista.

Rukoilkaa minulla myös elävää seurakuntayhteyttä, jossa saan kasvaa uskossa ja Jeesuksen tuntemisessa.

Kiitos kaikesta kauniista, mitä Jumala on meidän iloksemme luonut. Toivon siunausta kaikille tämän palstan käyttäjille!
lara.tomb.raider
 
Viestit: 204
Liittynyt: 04. Tammi 2011 10:33
Paikkakunta: Satakunta

Re: Muutama iso rukousaihe

ViestiKirjoittaja pekka » 17. Touko 2011 00:17

Kiitos rakas taivaallinen Isämme, Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä, että saan tuoda tämän esirukouspyynnön eteesi. Sinä tiedät ja tunnet tämän uupuneen ihmisen ja näet hänen sydämeensä. Auta ja armahda häntä. Vain sinä voit auttaa ja parantaa hänet. Tapahtukoon sinun tahtosi hänen elämässään ja myös lara.tomb.raiderin elämässä. Sinun on kaikki valta, voima ja kunnia, iankaikkisesti. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa

cron