Itseni puolesta

Rukousaiheet

Itseni puolesta

ViestiKirjoittaja Joonas » 09. Elo 2018 03:19

Voisitteko rukoilla minun puolestani että pääsisin irti seksuaalisista himoista ja pystyisin elämään selibaatissa. Ja että pääsisisn irti katkeruudesta ja kateudesta. Olen katkera Jumalalle ja elämälle kun olen jäänyt ilman maailman parasta asiaa eli aviovaimoa ja enää se on mahdotonta koska olen jo liian vanha. Ja olen kateellinen komeille nuorille miehille joita Jumala siunaa. Minä rukoilen vain kuolemaa sillä enää ei ole muita toivoa...en kuitenkaan haluaisi kuolla vaan toivon että Jumala armahtaisi ja siunaisi minuakin vaikka en ymmärrä miten hän sitä enää voisi tehdä.
Joonas
 
Viestit: 334
Liittynyt: 24. Elo 2017 00:53

Re: Itseni puolesta

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 09. Elo 2018 12:23

*
Joonas, voin rukoilla. Rukoilen kans, että Kristuksen ristin voima murtaa synnin vallan, joka on sinun sydämessäsi.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Itseni puolesta

ViestiKirjoittaja Joonas » 09. Elo 2018 18:55

Onko normaalia uskovaisen elämää että olen alkanut kiroilemaan ja vihaan maailmaa ja elämää ja olen menettänyt kaiken toivoni ja toivon vain ettei minua olisi koskaan syntynytkään?
Joonas
 
Viestit: 334
Liittynyt: 24. Elo 2017 00:53

Re: Itseni puolesta

ViestiKirjoittaja pekka » 09. Elo 2018 22:02

Joonas kirjoitti:Onko normaalia uskovaisen elämää että olen alkanut kiroilemaan ja vihaan maailmaa ja elämää ja olen menettänyt kaiken toivoni ja toivon vain ettei minua olisi koskaan syntynytkään?


Voitko soittaa mulle? Niin puhutaan sun kanssa näistä kaikenlaisista asioista.

Mun puhelinnumero on 0400-567426.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Itseni puolesta

ViestiKirjoittaja Joonas » 09. Elo 2018 23:38

Kiitos paljon Pekka avun tarjouksesta mutta en osaa puhua puhelimessa.
Joonas
 
Viestit: 334
Liittynyt: 24. Elo 2017 00:53

Re: Itseni puolesta

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 10. Elo 2018 10:04

*
Joonas, rukoillaan sinulle oikeaa sielunhoitajaa, jota Jumala käyttää, että sinä kasvaisit ulos vapaaksi kaikesta.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron