Tärkeä asia

Rukousaiheet

Tärkeä asia

ViestiKirjoittaja päivänsäde » 02. Touko 2011 09:46

Rukoilkaa minun ja erään ystäväni puolesta, minulle uskoni kasvua ja tarvittaessa uudistumistakin ja hänelle pelastusta ja sydämen tilan muutosta. Rukoilisitteko, että Jumala vaikuttaisi ystävässäni tahtoa, tekemistä ja jaksamista auttaa minua eräässä sairauteeni liittyvässä asiassa? Hänellä on terveydenhuoltoalan koulutusta mutta rohkeutta uusiin haasteisiin toisinaan puuttuu. Rukoilisitteko johdatusta asiaan? Muistaisitteko rukouksin minuakin ja sitä, että Herra armahtaisi, etten joutuisi enää erääseen avohoitopaikkaan jossa ei osattu minua hoitaa ollenkaan ja jossa oli huono lähestymistapa ja yhteentörmäyksiä, jopa ihan äärimmäisiä sellaisia. Siellä suhtaudutaan kielteisesti kaikkeen hengellisyyteen ja ihannoidaan pakanauskontojen epäjumalia ja kohdellaan aikuisia asiakkaita kuin pieniä lapsia. Voitteko rukoilla etten joutuisi sinne enää?
päivänsäde
 
Viestit: 77
Liittynyt: 22. Joulu 2010 16:09

Re: Tärkeä asia

ViestiKirjoittaja pekka » 02. Touko 2011 13:17

Rakas taivaallinen Isämme, Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä, kiitos, että saan tuoda tämän päivänsäteen esirukouspyynnön eteesi. Kiitos, että autat hädässä ja huolissamme. Sinä tiedät ja tunnet nämä ihmiset ja näet heidän sydämiinsä. Vain sinä voit auttaa ja parantaa heidät. Auta ja armahda heitä tahtosi mukaan. Sinun on kaikki valta, voima ja kunnia, iankaikkisesti. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Tärkeä asia

ViestiKirjoittaja toni t » 03. Touko 2011 17:52

pekka kirjoitti:Rakas taivaallinen Isämme, Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä, kiitos, että saan tuoda tämän päivänsäteen esirukouspyynnön eteesi. Kiitos, että autat hädässä ja huolissamme. Sinä tiedät ja tunnet nämä ihmiset ja näet heidän sydämiinsä. Vain sinä voit auttaa ja parantaa heidät. Auta ja armahda heitä tahtosi mukaan. Sinun on kaikki valta, voima ja kunnia, iankaikkisesti. Amen.


:amen4: :prayer4: :GBU:
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa

cron