Rukouspyyntö

Rukousaiheet

Rukouspyyntö

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 18. Tammi 2018 21:22

*
Rukouspyyntö:

Matt. 11:5
sokeat saavat näkönsä, ja rammat kävelevät, pitaliset puhdistuvat, ja kuurot kuulevat, ja kuolleet herätetään,
ja köyhille julistetaan evankeliumia.

Raamatulliset tunnusteot ja ihmeet tapahtuvat vain ainoastaan julistetun väärentämättömän Sanan kautta.
Ne ovat vielä voimassa tänäkin päivänä - katsottuna Jeesukseen ollessaan Parantaja, joka on edelleen sama,
eilen ja tänään ja iankaikkisesti.

Mutta evankeliumi on vääristelty ja vesitetty, jää pois raamatulliset tunnusteot ja ihmeet. Tällä tavalla Kristus
ei ole vielä kirkastettu.

Julistetun Sanan seuraukseksi ja vahvistukseksi parantamisen tekojen kautta Kristus Parantajana kirkastuu
tunnusmerkeillä ja ihmeillä ja moninaisilla väkevillä teoilla.

Pyytäisin rukoilemaan tämän asian puolesta, että julistetun Sanan seuraukseksi ja vahvistukseksi parantamisen
tekojen kautta Kristus Parantajana kirkastuu monen sairaan ja vammaisen ihmisen kohdalla.

Myös minun puolesta voi muistaa rukouksin. Herra tietää, mikä on minun synnynnäinen vamma.

Kiitos sinulle, esirukoilija! Kristuksen armorikasta siunausta myös sinulle! :hearts:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Rukouspyyntö

ViestiKirjoittaja Juhani » 15. Elo 2018 23:34

Mulla on ollut outoja vastoinkäymisiä... ... Jotakin kummaa on tapahtunut... Työpaikalla muutamat työkaverini kääntyvät minua vastaan, myös lähiomaiseni. Vaimoni on sairaana ja tällä hetkellä työkyvytön... Lihani viettelee minua syntiin ja tunnen itseni heikoksi. En ymmärrä...

Rukous pyyntö heidän puolestaan ja jos haluatte, muistakaa myös minua.
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Rukouspyyntö

ViestiKirjoittaja Juhani » 06. Tammi 2019 04:28

Kaksi vuotta elävässä uskossa. Olen riippunut Jeesuksessa ja yrittänyt pitää edes hänen viitan tupsustaan kiinni. Langettu on silti monesti ja toivottavasti edes siitä jotakin edes opittu. Olen nähnyt lopunajan laittomuuden ja samalla myöskin omat syntini. Ihmiset jotka eivät halua kuulla mitään Raamatusta ja pelastastavasta Jeesuksesta, torjuvat hänet saatanan sokaisemana sokeudessaan heti. Voi mihin tämä maailma on menossa näinä lopun aikoina, voi miten voimattomaksi tunnen itseni. Herra, anna minulle lisää voimaa ja uskoa näinä vaikeina eksytyksen ja luopumuksen aikoina...
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Rukouspyyntö

ViestiKirjoittaja Juhani » 23. Helmi 2019 03:08

Kuule meitä Isä Herran Jeesuksen nimessä. Niiton aika on pian tulossa. Varjele meitä porton vihan viinin vaikutukselta ja eksytykseltä. Anna meille rakkautta totuuteen sekä voidetta silmiimme erottaaksemme lusteen viljasta.
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Rukouspyyntö

ViestiKirjoittaja Juhani » 15. Kesä 2019 20:59

Pyydän rukousta tämän palstan ja sananjulistajien puolesta! Kiittäkäämme Herraa siitä rakkaudesta totuuteen, mitä olemme saaneet heiltä kuulla.
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Rukouspyyntö

ViestiKirjoittaja Juhani » 30. Huhti 2020 21:33

Isä, kuule meitä Herran Jeesuksen nimessä ja auta meitä! Sinä tiedät..





ä!
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron