Rukouspyyntö

Rukousaiheet

Rukouspyyntö

ViestiKirjoittaja Irka » 21. Syys 2017 11:27

Hei, lähetin pyynnön jo toiseen ketjuun, jonka jälkeen huomasin, että palstalla on oma osio rukouksille. Pyydän, voitteko rukoilla puolestani, että uskoni vahvistuisi ja kaikki valheet poistuisivat päästäni? Saatana haluaa tuhota koko uskoni Jeesukseen eri tavoin; siihen onko Jeesus Jumala, onko Uusi Testamentti myös Jumalan Sana jne. Käyn läpi uskon kriisiä ja minulla on todella vaikeaa. Tiedän, että Herra auttaa myös ihmisten kautta. Jos teille tulee mieleen joitain auttavia Sanan paikkoja, otan niitä mielelläni vastaan. Tarvitsen apua. Olen onneton ja tuskainen. Tietääkseni en elä tahallisessa synnissä ja olen aiemmin vuosia sitten ottanut Jeesuksen vastaan Herranani ja Vapahtajanani ja seurannut Häntä. En ymmärrä miten tällainen epäusko voi tulla. Kiitos etukäteen.
Irka
 
Viestit: 30
Liittynyt: 25. Heinä 2017 21:20

Re: Rukouspyyntö

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 21. Syys 2017 15:24

*
Rukoilen puolestasi että sinulla usko palauttuisi ja uudistuisi ja vahvistuisi kohti Kristusta. Kysyn pystytkö sinä olemaan väärentämättömän Sanan kuulossa? Sana vaikuttaa paljon niin usko kasvaa ja vahvistuu.

Kun ihmisviisauden varassa julistetaan evankeliumia, se ei vaikuta mitään eikä usko tällä tavalla voi vahvistua koska juistaminen tapahtuu ihmisviisauden varassa eikä siinä ole Jumalan voima johon meidän usko perustuu [1Kor. 2:5].

1Kor. 2:5 ettei teidän uskonne perustuisi ihmisten viisauteen, vaan Jumalan voimaan.

Suosittelisin äänikasettia jossa on Raamattu, siis väärentämätön Sanan Raamattu niin se vaikuttaa paljon ja sinä tulet huomaamaan pari tai muutaman viikon kuluttua miten usko kasvaa ja vahvistuu kohti Kristusta.

Sanan kautta usko tulee kuultuaan Sanaa joka synnyttää Jumalan aikaansaamaa uskoa [Room. 10:17]. Eli se on Jumalan aikaansaama usko joka tulee Sanan kautta Jumalan voimavaikutuksesta Pyhän Hengen kautta. Kun tulee tiukka tilanne missä koetetaan uskoa kovasti, niin otetaan vastaan Sanaa pelastukseksi.

Erään Raamatun kohdan mukaan tulee ottaa hiljaisuudella vastaan Sana joka voi pelastaa [Jaak. 1:21]. Raamatun lukeminen suositellaan myös koska se vaikuttaa myös niin usko vahvistuu ja epäusko väistyy kun päätetään että Sana on ensisijaisesti uskon kohteena ja keskipisteenä.

Minulla on lähes sama tilanne kuin sinulla. Jobin uskoa testattiin ja koeteltiin ankarasti. Job päätti olla luja uskossa Jumalaan. Niin päätös pitää olla omakohtainen valinta ja siten voitto tulee kun laitetaan toivoa Kristukseen joka vie oikeuden voittoon meidän puolesta.

Room. 10:17 Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.

1Piet. 2:2 ja halatkaa niinkuin vastasyntyneet lapset sanan väärentämätöntä maitoa, että te sen kautta kasvaisitte pelastukseen,

Jaak. 1:21 Sentähden pankaa pois kaikki saastaisuus ja kaikkinainen pahuus ja ottakaa hiljaisuudella vastaan sana, joka on teihin istutettu ja joka voi teidän sielunne pelastaa.

Rukoilen puolestasi. Ole luja! :bible: :hearts:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Rukouspyyntö

ViestiKirjoittaja Irka » 21. Syys 2017 21:19

vaisuliini kirjoitti:*
Rukoilen puolestasi että sinulla usko palauttuisi ja uudistuisi ja vahvistuisi kohti Kristusta. Kysyn pystytkö sinä olemaan väärentämättömän Sanan kuulossa? Sana vaikuttaa paljon niin usko kasvaa ja vahvistuu.

Kun ihmisviisauden varassa julistetaan evankeliumia, se ei vaikuta mitään eikä usko tällä tavalla voi vahvistua koska juistaminen tapahtuu ihmisviisauden varassa eikä siinä ole Jumalan voima johon meidän usko perustuu [1Kor. 2:5].

1Kor. 2:5 ettei teidän uskonne perustuisi ihmisten viisauteen, vaan Jumalan voimaan.

Suosittelisin äänikasettia jossa on Raamattu, siis väärentämätön Sanan Raamattu niin se vaikuttaa paljon ja sinä tulet huomaamaan pari tai muutaman viikon kuluttua miten usko kasvaa ja vahvistuu kohti Kristusta.

Sanan kautta usko tulee kuultuaan Sanaa joka synnyttää Jumalan aikaansaamaa uskoa [Room. 10:17]. Eli se on Jumalan aikaansaama usko joka tulee Sanan kautta Jumalan voimavaikutuksesta Pyhän Hengen kautta. Kun tulee tiukka tilanne missä koetetaan uskoa kovasti, niin otetaan vastaan Sanaa pelastukseksi.

Erään Raamatun kohdan mukaan tulee ottaa hiljaisuudella vastaan Sana joka voi pelastaa [Jaak. 1:21]. Raamatun lukeminen suositellaan myös koska se vaikuttaa myös niin usko vahvistuu ja epäusko väistyy kun päätetään että Sana on ensisijaisesti uskon kohteena ja keskipisteenä.

Minulla on lähes sama tilanne kuin sinulla. Jobin uskoa testattiin ja koeteltiin ankarasti. Job päätti olla luja uskossa Jumalaan. Niin päätös pitää olla omakohtainen valinta ja siten voitto tulee kun laitetaan toivoa Kristukseen joka vie oikeuden voittoon meidän puolesta.

Room. 10:17 Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.

1Piet. 2:2 ja halatkaa niinkuin vastasyntyneet lapset sanan väärentämätöntä maitoa, että te sen kautta kasvaisitte pelastukseen,

Jaak. 1:21 Sentähden pankaa pois kaikki saastaisuus ja kaikkinainen pahuus ja ottakaa hiljaisuudella vastaan sana, joka on teihin istutettu ja joka voi teidän sielunne pelastaa.

Rukoilen puolestasi. Ole luja! :bible: :hearts:


Kiitos viestistäsi. Jo monta valhetta kaatunut Jumalan Sanalla. Aion lukea Raamattua huolellisesti ja kuunnella sitä myös. Kiitos ja kunnia Herralle.
Irka
 
Viestit: 30
Liittynyt: 25. Heinä 2017 21:20

Re: Rukouspyyntö

ViestiKirjoittaja Irka » 24. Syys 2017 15:15

Edelleen pyydän rukousta puolestani. Olen ahdistunut ja tuskainen. Päässäni vilisee kaikenlaisia valheita, joilla saatana yrittää kumota koko uskon. En ymmärrä miten valheet voivat väistyä - miksi ne tulevat. Yritän lukea Jumalan Sanaa, kuunella ääniRaamattua, rukoilla, keskittyä Herraan, seurata Häntä. Silti on paha olo. Olen tunnustanut syntini, en tietääkseni elä tahallisessa synnissä, olen tehnyt parannuksen, haluan elää Jumalan tahdossa... voisiko joku auttaa? Mitä tehdä? Olen väsynyt, hajalla, rikki... pelkään helvettiä, pelkään tuomiota. Yksi valhe tulee siitä, että pelkään että minua petetään - ettei Uusi Testamentti olekaan totta. Ilmeisesti tällainen johtuu jostain lapsuuden tai aiemman elämän traumasta. En tiedä. Tarvitsen apua. Herra yksin voi auttaa, mutta tiedän, että Herra auttaa myös uskovien kautta. Kiitos etukäteen jos muistatte minua rukouksissanne.
Irka
 
Viestit: 30
Liittynyt: 25. Heinä 2017 21:20

Re: Rukouspyyntö

ViestiKirjoittaja Irka » 24. Syys 2017 22:59

Kiitos kaikille, jotka ovat muistaneet minua rukouksissaan. Herra on auttanut ja vapauttanut jo paljon minua. Kiitos ja kunnia Isälle Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä.
Irka
 
Viestit: 30
Liittynyt: 25. Heinä 2017 21:20

Re: Rukouspyyntö

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 25. Syys 2017 23:09

Mulla itsellä menee niin, että viikonlopun aikana kun saan olla vapaalla, pääsen Sunnuntaihin mennessä "hengelliseen tilaan" luen Raamattuu,rukoilen, tilaisuuksis käyminen maistuu,ajatus on selkeä jne.. mutta työviikon alkaessa oloni muuttuu aina epähengelliseks. tulee ärtyisyyttä, puolen viikon jälkeen saattaa päästä suusta kaksimielisyyksiä jne. Koko ajan joutuu olemaan eikkarien (eritoten menestyvien jumattomien) seurassa jotka niin vakaina elävät ja kuten raamattukin sanoo, he ajattelevat "en minä ikinä horju" Joskus vaan tuntuu, että pitäisi häipyä noista kuvioista ja mennä ensisuojille ja katkoille sun muille mestoille työhön..
pehmytpusu777
 


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron