Esirukousta...

Rukousaiheet

Esirukousta...

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 23. Syys 2017 11:37

*
Vakuutus lunasti mieheni moottoripyörän pois niin pyytäisin esirukousta mieheni puolesta "oikeaan suuntaan". Muutamat kolarit ja ihmeelliset Herran varjelut riitti mutta minua vähän mietityttää mieheni tulevaisuus että hän ei ole uskossa. Mietityttää vieläkö Herra varjelee miestäni. Koska Herra ei varjellut minua kolarista mutten loukkaantunut. Niin se minua puhutteli että Herra ei kaikkialla voi varjella omiaan.

Koska hänen isoveli joka luki pari kertaa Raamattua kannesta kanteen asti, eikä ole vielä uskossa, oli lähellä kuolla moottoripyöräkolarissa ja onneksi paikalla oli lääkäri joka tuli avuksi ja elvytti häntä henkiin. Häntä ja hänen perhettä saa muistaa rukouksin että pelastuisivat ja tulisivat elävään uskoon.

Kiitoksia etukäteen! Anteeksi, olen huono kiittämään... :oops: Mutta kiitos kuitenkin!
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron